پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 512084 تاریخ : 1399/02/14-09:20:46
,11,
بارندگی ها در تهران از امشب تمام می شود

بارندگی ها در تهران از امشب تمام می شود

کارشناس سازمان هواشناسی از پایان بارندگی ها در تهران از امشب تا ظهر چهارشنبه خبر داد و گفت: دمای پایتخت تا روز چهارشنبه افزایش می یابد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، امیرحسین نقشینه گفت: امروز برای تهران رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و آسمان تهران از امشب با کاهش ابر و صاف پیش بینی می شود.

وی گفت: فردا نیز افزایش نسبی دما را در پایتخت داریم تا جایی که دمای هوای پایتخت در روزهای دوشنبه و سه شنبه به 28 درجه می رسد و از ظهر چهارشنبه مجددا با کاهش دما و رگبار و رعد و برق در تهران روبرو هستیم.

وی در خصوص وضعیت جوی کنونی کشور نیز گفت: امروز فعالیت سامانه ی بارشی در بیشتر مناطق کشور (به جز جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان) ادامه دارد.

همچنین رگبار باران، رعد و برق و وزش شدید باد در تهران، البرز، سمنان، قزوین، خراسان های شمالی و رضوی و ارتفاعات کرمان پیش بینی می شود.

به گفته نقشینه بارش فردا در مناطقی از خراسان های شمالی و رضوی ادامه دارد و این سامانه به تدریج از شرق کشور خارج می شود.

وی در خصوص آب گرفتگی معابر، بالاآمدن آب رودخانه ها، بارش تگرگ و برخورد صاعقه نیز هشدار داد و گفت: هموطنان از توقف در حاشیه رودخانه ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 322
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران