پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452286 تاریخ : 1398/01/15-15:27:27
,10028,
بارش پراکنده امروز میهمان آسمان پایتخت می شود

بارش پراکنده امروز میهمان آسمان پایتخت می شود

با ورود سامانه جدید بارشی به کشور، بارش پراکنده امروز میهمان آسمان پایتخت می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امروز (پنجشنبه) با عبور موج تراز میانی جو، علاوه بر دامنه های زاگرس در غرب و شمال غرب، دامنه های البرز در زنجان، البرز و تهران و نیز استان های کرمان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی را تحت تاثیر قرار می دهد و شاهد رگبار پراکنده و رعد و برق در این مناطق خواهیم بود.

براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، صبح جمعه در شمال شرق کشور، بارش های پراکنده ادامه دارد و عصر جمعه با ورود سامانه بارشی به غرب و جنوب کشور، بارش در کل نوار غربی، شمال خلیج فارس و استان های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و فارس آغاز می شود.
اواخر روز جمعه نیز گستره بارش، دامنه های جنوبی البرز در استان های زنجان، قزوین و مناطقی از جنوب شرق، شرق و مرکز کشور را فرا می گیرد.
شنبه این سامانه در کل کشور به جز استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان فعال است و اواخر وقت نیز از کشور خارج می شود.
در این روز، در شرق آذربایجان شرقی، غرب کرمانشاه، استان ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، شمال استان های خوزستان، فارس و بوشهر و نیز غرب خراسان رضوی، شرق سمنان و جنوب خراسان شمالی بارش ها شدت خواهد داشت.
در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس شمالی در کردستان بارش برف و لغزندگی جاده های کوهستانی پیش بینی می شود. 
یکشنبه دامنه های زاگرس مرکزی در غرب، شرق و شمال شرق شاهد بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد خواهد بود.
تهران امروز بیشینه دمای 19 درجه بالای صفر را تجربه می کند و فردا با 2 درجه افزایش، هوای پایتخت گرمتر می شود. آسمان پایتخت امروز کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی بارش پراکنده و وزش خواهد بود و طی 2 روز آینده، این شرایط جوی تداوم خواهد داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 322
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران