پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 511696 تاریخ : 1399/02/07-17:06:15
,5,
بارش‌های حوضه آبریز مرزی شرق به بیش از 10 میلیارد مترمکعب رسید

بارش‌های حوضه آبریز مرزی شرق به بیش از 10 میلیارد مترمکعب رسید

حجم آب معادل بارش‌های تجمعی حوضه آبریز مرزی شرق از ابتدای سال آبی جاری تا چهار اردیبهشت‌ماه به بیش از 10 میلیارد متر مکعب رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو، حجم آب ناشی از بارش های تجمعی از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه98) تا چهارم اردیبهشت ماه نسبت به مدت مشابه پارسال که کمتر از 10 میلیارد متر مکعب بود با افزایش همراه شده است.

حجم آب ناشی از بارش های تجمعی این حوضه آبریز نسبت به دوره درازمدت 51 ساله نیز افزایش داشته است.

حجم آب ناشی از بارش های تجمعی در حوضه آبریز فلات مرکزی نیز از ابتدای سال آبی جاری تا چهار اردیبهشت به بیش از150 میلیارد متر مکعب رسید. 

حجم آب ناشی از بارش های تجمعی این حوضه آبریز نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش نشان می دهد همین وضعیت نسبت به دوره دازمدت 51ساله هم وجود دارد.

حجم آب ناشی از بارش های تجمعی در حوضه آبریز قره قوم نیز از ابتدای سال آبی جاری تا چهارم اردیبهشت به 10 میلیارد متر مکعب رسید درحالی که پارسال در همین بازه زمانی کمی بیش از 10 میلیارد متر مکعب بود.

حجم آب ناشی از بارش های تجمعی حوضه آبریز قره قوم نسبت به دوره درازمدت 51 ساله که کمتر از 10 میلیارد متر مکعب بود افزایش را نشان می دهد.

حجم آب ناشی از بارش های تجمعی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه هم از ابتدای مهرماه 98 تا چهارم اردیبهشت به 15 میلیارد متر مکعب رسید.

حجم آب ناشی از بارش های تجمعی این حوضه آبریز نسبت به مدت مشابه پارسال که بیش از 20 میلیارد متر مکعب بود کاهش دارد.

حجم آب ناشی از بارش های تجمعی این حوضه آبریز نسبت به دوره درازمدت 51 ساله افزایش داشته است.

حجم آب ناشی از بارش های تجمعی در حوضه آبریز دریای خزر از ابتدای مهر 98 تا روز چهارم اردیبهشت در حالی کمتر از 50 میلیارد متر مکعب است که پارسال و در همین بازه زمانی بیش از 50 میلیارد متر مکعب بود. 

حجم آب ناشی از بارش های تجمعی در حوضه آبریز خلیج فارس و دریای عمان نیز تا چهارم اردیبهشت 150 میلیارد متر مکعب است که پارسال و در همین بازه زمانی 200 میلیارد متر مکعب بوده است. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 254
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران