پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 490634 تاریخ : 1398/06/20-09:30:49
,10028,
بارش باران همراه با رعد و برق در برخی مناطق کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

بارش باران همراه با رعد و برق در برخی مناطق کشور

امروز در سواحل دریای خزر بارش باران و در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز در سواحل دریای خزر بارش باران و در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

روز‌های پنج شنبه و جمعه با تقویت جریانات شمالی بر روی دریای خزر ضمن مواج شدن دریا، بارش در سواحل این منطقه تقویت می‌شود. طی این 2 روز در برخی مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز شرقی و خراسان شمالی رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

روز شنبه بارش در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و همچنین خراسان شمالی ادامه خواهد داشت و از اواخر وقت این روز از میزان ابرناکی در این مناطق کشور کاسته می‌شود.

از امروز تا ابتدای هفته آینده در برخی مناطق شرق کشور افزایش سرعت باد پیش بینی می‌شود که در منطقه زابل در بعضی ساعات همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 378
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران