پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 513089 تاریخ : 1399/02/29-11:39:21
,11,
با مسببین حوادث ریلی برخورد قاطع می شود

مدیر عامل راه آهن:

با مسببین حوادث ریلی برخورد قاطع می شود

مدیر عامل راه آهن در جلسه فوق العاده ستاد ارتقا ایمنی گفت: از این پس در صورت وقوع سانحه، با تمامی عوامل و سطوح مدیریتی آن مناطق برخورد شده و امتیازات سازمانی کسانی که اشتباه و تخلف آنها موجب آسیب مالی و حیثیتی به راه آهن شود، سلب خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی در این جلسه که با حضور معاونین، مدیران ستادی و مناطق به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با بیان اهمیت موضوع ایمنی اظهار داشت: حتی سهل انگاری های کوچک هم موجب بروز خطر و خدشه دار شدن نام راه آهن خواهد شد.

وی با بیان اینکه با همت بلند کارکنان شریف و تلاش های ارزشمند شرکت ها و فعالان حوزه ریلی، راه آهن اکنون روی موج موفقیت قرار گرفته است و با تلاش بیشتر ارتقاء بهره وری بیشتر خواهد شد گفت: مسئولیت پذیری و نظم و انضباط، پایه هر کاری است و موجب پیشرفت امور خواهد شد.
رئیس هیئت مدیره راه آهن خاطرنشان کرد: سال گذشته آرامش و رونق در صنعت ریلی و کارخانجات تولید ناوگان ریلی بوجود آمد و امیدواریم با تکیه بر دانش، تخصص موجود در داخل و همدلی و همتی که در خانواده بزرگ راه آهن وجود دارد امسال شاهد جهش تولید و جهش کمی و کیفی در فعالیتهای حوزه حمل و نقل ریلی باشیم.
به گفته رسولی؛ بیان عملکرد و موفقیت های هر بخش، موجب دلگرمی مردم و نیز بالاتر رفتن سطح خدمات رسانی در راه آهن از طریق افزایش روحیه همکاران خواهد شد.
وی ادامه داد: راه آهن، سرمایه عظیم این کشور است که باید با دلسوزی، نظم و اقدام بهره ور، از این سرمایه برای خدمت به مردم حداکثر استفاده را بکنیم.
مدیرعامل راه آهن افزود: ایمنی محصول یک تفکر و نگاه و نیازمند کار تیمی است.
وی ضمن تاکید بر لزوم تقدیر و تشکر از همکاران متعهدی که موجب ارتقاء ایمنی می شوند و به موقع مخاطرات را شناسایی و از بروز سوانح پیشگیری می کنند بر برخورد قاطع با متخلفین و مسببین حوادث ریلی تاکید و تصریح کرد: از این پس در صورت وقوع سانحه، با تمامی عوامل و سطوح مدیریتی آن مناطق برخورد شده و امتیازات سازمانی کسانی که اشتباه و تخلف آنها موجب آسیب مالی و حیثیتی به راه آهن شود، سلب خواهد شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی، خواستار رعایت نظم و قاطعیت در رسیدگی فوری به موضوعات ایمنی شد و از کارشناسان و مدیران خواست تا زوایای پنهان مخاطرات را شناسایی و برطرف کنند.
حسین عاشوری قائم مقام راه آهن نیز در این جلسه گفت: موضوع ایمنی در هر حوزه ای مهم است ولی در راه آهن اهمیت بیشتری دارد زیرا همه افراد از مقامات بلند پایه کشوری گرفته تا مردم عادی، از صنعت حمل و نقل ریلی، انتظار ایمنی و امنیت در سفر را دارند و این مسئولیت ما را در توجه به مسئله ایمنی بیش از پیش می کند.
وی بر نظارت بیشتر بر تعمیرات واگن ها و بالا رفتن دقت عمل پست های بازدید و نگهداری خطوط و راهبری قطارها تاکید و اظهار امیدواری کرد با پیش بینی تمهیدات لازم تلاش کنیم تا تعداد سوانح ریلی به صفر برسد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 346
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران