پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354876 تاریخ : 1397/06/03-09:10:59
,10026,
با عملیاتی شدن طرح نوین بیمه ایران به‌مناسبت روز پزشک، درآمد پزشکان بیمه می‌شود

با عملیاتی شدن طرح نوین بیمه ایران به‌مناسبت روز پزشک، درآمد پزشکان بیمه می‌شود

به‌مناسبت روز پزشک طرح جدید و انحصاری بیمه ایران با عنوان «بیمه نامه وقفه در فعالیت پزشکان و پیراپزشکان» از هفته آینده عملیاتی می شود و به این ترتیب درآمد پزشکان نیز بیمه می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، رحمتی مدیر بیمه‌های مسئولیت و حمل و نقل بیمه ایران با اعلام این خبر گفت: بیمه ایران پس از ارائه موفق بیمه مسئولیت حرفه‌ای پزشکان، پیراپزشکان و مدیران فنی واحدهای درمانی، این طرح جدید را به‌منظور ارتقای امنیت شغلی جامعه پزشکی کشور ارائه کرده است.

ویژگی‌های مهم طرح «بیمه نامه وقفه در فعالیت پزشکان و پیراپزشکان» عبارت است از:

موضوع این بیمه جبران درآمد مورد انتظار بیمه‌گذار ناشی از عدم فعالیت موقت و دائم به دلیل وقوع خطرات، حادثه، بیماری توقیف یا تعلیق پروانه فعالیت به علت اتهامات غیرواقع و تبرئه بیمه‌گذار است.

این بیمه‌نامه از نوع بیمه‌نامه‌های عدم النفع ویژه مشاغل است که در مرحله اول در چهار سطح درآمدی برای پزشکان (جراحان، متخصصان غیر جراح، پزشکان عمومی) و پیراپزشکان (اعم از پرستاران، بهیاران، تکنسین‌های اتاق عمل و …) ارائه شده است.

این بیمه‌نامه برای تمامی پزشکان و پیراپزشکانی که دارای مجوز فعالیت رسمی هستند، طراحی‌شده است،

خطرات تحت پوشش این بیمه نامه شامل این موارد خواهد بود:

 قطع درآمد مورد انتظار ناشی از حوادث و هرگونه واقعه ناگهانی که ناشی از یک عامل خارجی بوده و باعث ورود صدمات و منجر به عدم فعالیت حرفه‌ای دائم بیمه‌گذار شود. البته به شرطی که این حوادث بدون قصد و اراده بیمه‌گذار بوده باشد.

قطع درآمد مورد انتظار به دلیل بروز بیماری‌هایی مثل سکته قلبی، سکته مغزی، پیوند اعضاء، هپاتیت، بیماری‌های عفونی و ام.اس. که منجر به عدم فعالیت حرفه‌ای دائم بیمه‌گذار شود.

 قطع درآمد مورد انتظار در اثر توقیف و یا تعلیق پروانه حرفه‌ای پزشکی به علت اتهامات غیر وارد در حوزه فعالیت حرفه‌ای و تبرئه پزشک تأمین داده‌شده است.

این طرح از سوی تمامی شعبات، نمایندگان حقیقی و حقوقی بیمه ایران در سراسر کشور عرضه می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران