پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 210577 تاریخ : 1395/03/22-11:00:51
,10027,
با ریاست دکتر همتی پیشنهادات شورای عالی ایشین ری بررسی و تأیید شد

با ریاست دکتر همتی پیشنهادات شورای عالی ایشین ری بررسی و تأیید شد

دهمین جلسه مجمع عمومی سهامداران، سی ‌و نهمین جلسه شورای‌عالی و نود و ششمین جلسه هیئت‌مدیره شرکت بیمه اتکایی آسیایی (Asian Re) به ریاست دکتر همتی رئیس کل بیمه مرکزی و رئیس هیأت مدیره این شرکت در بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در جلسه شورای عالی این شرکت  که با حضور نمایندگان رسمی کشورها به ریاست دکتر عبدالناصر همتی تشکیل شد، گزارش هیئت‌مدیره در مورد فعالیت‌های شرکت در سال2016 و گزارش‌های حسابرس قانونی شرکت برای پیشنهاد به مجمع عمومی سهامداران مورد بررسی و تأیید قرار گرفت.

همچنین با توجه به بازنشستگی رئیس بیمه ملّی بنگلادش که سمت نایب‌رئیس شرکت را داشت، به اتفاق آراء، کمیسر بیمه فیلیپین (مقام عالی ناظر صنعت بیمه آن کشور) به سمت نایب‌رئیس انتخاب شد. در این جلسه، بودجه سال 2015 و بودجه مقدماتی سال 2016 نیز بررسی شد و مورد تأیید قرار گرفت.
جلسه مجمع سهامداران این شرکت نیز با حضور 90 درصد سهامداران شامل اعضای دولتی و اعضای وابسته (سهامداران غیردولتی) به ریاست دکتر همتی تشکیل شد. در این جلسه حساب‌های سال2015 شرکت تصویب و مقرر شد؛ جهت تقویت بنیه شرکت برای اخذ رتبه‌بندی بالاتر از مؤسسه AM. Best نسبت به توزیع سود سال اقدام نشود.
در این جلسه بیمه مرکزی ج.ا. ایران و شرکت بیمه GIC هند برای یک دوره دوساله به نمایندگی از اعضای وابسته به عضویت هیئت‌مدیره شرکت انتخاب شدند. بنابراین، با توجه به اینکه ریاست شرکت در اختیار ایران است، عملاً دو عضو از شش عضو هیئت‌مدیره همچنان در اختیار ایران خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 458
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران