پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463206 تاریخ : 1398/02/04-12:29:55
,2,
با حضور فرمانده سازمان بسیج ادارات مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج پست بانک منطقه یک تهران برگزار شد

با حضور فرمانده سازمان بسیج ادارات مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج پست بانک منطقه یک تهران برگزار شد

با حضور سرهنگ عاشوری فرمانده بسیج سازمان ادارات، مهندس مهدیون فرمانده بسیج مرکز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، قاسم تندرو مدیرامور حسابرسی و بازرسی و حجت الاسلام آقائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج پست بانک ایران و محمود یوسفی مدیرشعب منطقه یک تهران و میهمانان و جمعی از کارکنان منطقه مذکور، مراسم تجلیل از داود شمسایی فرماندهپايگاهبسیج امام خامنه‌ای پست بانک منطقه یک تهران برگزار و مسعود بهرام‌نژاد به عنوان فرمانده جدید اینپايگاهمعرفی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، حجت الاسلام آقائی در ابتدای این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از زحمات داود شمسائی فرمانده پیشین این پایگاه، گزارشی از اقدامات و رسالت خرده بانکداری پست بانک ارائه کرد و گفت: این بانک یکی از بانک های عامل حوزه اشتغال زائی است که در راستای فرامین مقام معظم رهبری عمل کرده و در این زمینه عملکرد بسیار مطلوبی دارد.

وی تصریح کرد: بسیج همواره در ایفای مسئولیت های بانک به ویژه درخصوص وصول مطالبات تلاش‌های مضاعفی دارد.

مهندس مهدیون نیز با تقدیر از تلاش های بسیج پست بانک ایران به جهت کمک های انسان دوستانه درمناطق سیل زده کشور و فرمانده پیشین پایگاه مدیریت شعب منطقه یک تهران و تبریک به فرمانده جدید گفت: برای بسیجی بازنشستگی وجود ندارد و همواره برای اعتلای کشور و نظام کار می‌کند و این رسالت بسیجی است.

وی تصریح کرد: تلاش جمعی کارکنان پست بانک ایران از ابتدای ایجاد این بانک موجب ارتقاء جایگاه و اهداف آن شده که جای بسی خوشحالی است.

همچنین سرهنگ عاشوری ضمن تجلیل از مقام شامخ شهداء و یادوخاطره آنان و تقدیر از تلاش های صورت گرفته دربسیج پست بانک ایران در همه زمینه ها به ویژه درخصوص کمک های انجام شده در مناطق سیل زده و تبریک میلاد باسعادت حضرت امام مهدی(عج) گفت: بسیج همیشه منشأ خیر و برکت بوده و دشمنان تا به آلان لحظه ای برای ساقط کردن درنگ نکرده و از همه حربه ها نیز استفاده کرده اند اما موفق نشدند و این به برکت وجود شجره طیبه بسیج است میراث حضرت امام خمینی(ره) است. بزرگترین این توطئه ها جنگ بود و در تحریم دشمن بودیم اما موفق و پیروز شدیم و نظام مقدس جمهوری اسلامی مستحکم تر شد.

وی با اشاره به اینکه حرکت های بسیج موجب پایداری انقلاب اسلامی شد تأکید کرد: حرکت درخط ولایت از دیگر ویژگی‌های بسیج در جنگ بود و بعد از جنگ نیز کاملاً در این خط حرکت می‌کند و این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و ماندگاری آن است. عاشوری ایستادگی و مقاومت را ویژگی دیگر بسیج برشمرد و اظهارداشت: این مهم موجب گسترش آن درمنطقه و جهان شده است.

وی خدمت به مردم و مستضعفان را از ویژگی های دیگر بسیج نام برد و اذعان داشت که جوانان و بسیجیان همواره به دنبال خدمت هستند و خدمت به مردم که در حوادث سیل اخیر و زلزله سال گذشته کاملاً مبرهن است و همه وظیفه داریم که همیشه به مردم کمک کرده و در مسیر حرکت شهداء باشیم.

قاسم تندرو مدیر امور حسابرسی و بازرسی و محمود یوسفی مدیرشعب منطقه یک تهران نیز با تبریک اعیاد شعبانیه از تلاش های داود شمسائی به عنوان بازرس پرتلاش و فرمانده پایگاه بسیج امام خامنه ای منطقه مذکور تجلیل نموده و از وی به عنوان کارمند نمونه و پرتلاش یاد کرده و برای مسعود بهرام نژاد فرمانده جدید این پایگاه نیز آرزوی توفیق و سربلندی نمودند.

داود شمسائی فرمانده پیشین پایگاه امام خامنه‌ای هم ضمن تقدیر از همکاری های همه با این پایگاه طی دوران مسئولیت، گزارشی از اقدامات و عملکرد پایگاه مذکور ارائه کرد و برای بهرام نژاد به عنوان فرمانده جدید آرزوی توفیق و سربلندی نمود. مسعود بهرام نژاد فرمانده جدید پایگاه مذکور نیز ضمن تقدیر از حسن اعتماد مسئولان بانک و بسیج سازمان ادارات، آمادگی خود را برای انجام وظایف اعلام کرد.

گفتنی است: درپایان این مراسم از داود شمسائی تجلیل و مسعود بهرام‌نژاد به عنوان فرمانده جدید پایگاه امام خامنه‌ای مدیریت شعب پست بانک منطقه یک تهران، مهدی میرزا به عنوان فرمانده پایگاه بسیج مدیریت شعب شهرستان‌های استان تهران و سیروس معیری‌پور به عنوان مدیر عقیدتی و نظارت(رابط نمایندگی ولی فقیه) بسیج پست بانک ایران معرفی شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 355
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران