پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278762 تاریخ : 1396/01/29-17:19:06
,2,17,10030,
با حضور رئیس جمهور کشورمان و با تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت کاشی پردیس آباده افتتاح می شود

با حضور رئیس جمهور کشورمان و با تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت کاشی پردیس آباده افتتاح می شود

در مراسمی با حضور رئیس جمهوری کشورمان طرح کاشی آباده با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح می شود و با عرضه محصولات خود ، به ظرفیت تولید این کالا در کشورمان می افزاید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ، شرکت کاشی آباده با دریافت  9 میلیون و 300 هزار یورو تسهیلات ارزی ، معادل 325 میلیارد ریال ، به عنوان سرمایه ثابت و 40 میلیارد ریال سرمایه در گردش به بهره برداری می رسد و برای 150 نفر شغل ایجاد می کند.

 در ضمن در سفر رئیس جمهوری به استان فارس عملیات اجرایی طرح ذوب آهن پاسارگاد نیز با 280 میلیون دلار تسهیلات بانک صنعت و معدن و اشتغالزایی یکهزار نفر آغاز خواهد شد.
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان فارس حدود یکهزار و 2000 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 352
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران