پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 178086 تاریخ : 1394/12/15-12:33:58
,3,24,
با حرکت در مسیر قانون به جایگاه شایسته ای رسیدیم

دکتر رضایی در شانزدهمین همایش مدیران عالی موسسه اعتباری کوثر گفت:

با حرکت در مسیر قانون به جایگاه شایسته ای رسیدیم

شانزدهمین هم اندیشی معاونین و مدیران عالی موسسه اعتباری کوثر 12 و 13 اسفندماه با حضور مدیرعامل ، قائم مقام ، معاونین و مدیران حوزه مرکزی، مدیران استان ها ، مدیران شعب مستقل و کارشناسان فناوری اطلاعات در استان هرمزگان (شهر بندرعباس) برگزار شد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ دکتر رضایی در نشست خبری که در حاشیه این همایش برگزار شد با بیان اینکه دولت در کاهش تورم ??درصدی موفق عمل کرده است، بیان داشت: سیاستهای بانک مرکزی در راستای کاهش تورم و جذب سرمایه های سرگردان در کشور است ، با اتمام مشکلات سیاست خارجی و حل موضوع انرژی هسته ای از این پس باید شاهد بهبود اقتصادی جامعه بود.

 

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثرگفت : هم اکنون تمام تلاش دولت برای ایجاد رونق اقتصادی است و حرکت ها در این بخش امیدوار کننده است اما در عین حال باید توجه شود که انتظار غیر واقعی در جامعه شکل نگیرد و کسی منتظر حل یک شبه مشکلات نباشد.

 وی تصریح کرد: در بحث کاهش نرخ سود نیز موسسه اعتباری کوثر از نظر بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار تبعیت می کند و موسسه از ابتدای تاسیس همواره  بدون اینکه کمترین انحرافی درمسیر قانون و سیاست های بانک مرکزی داشته باشد ، با حرکت دربستر قانون به جایگاه شایسته خود رسیده است.

 نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر ادامه داد: تسهیلات جهت رفع نیازهای مصرفی جامعه هدف شامل تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات در قالب فروش اقساطی بدون نیاز به سپرده گذاری جهت خرید لوازم منزل، پرداخت تسهیلات در قالب فروش اقساطی بدون سپرده گذاری جهت خرید اتومبیل طبق ضوابط بسته سیاستی و نظارتی بانک مرکزی ، پرداخت تسهیلات متنوع و گوناگون جهت رفع نیازهای متنوع مشتریان گرامی و در قالب عقود مختلف اسلامی از قبیل جعاله تعمیرات ازجمله خدمات این موسسه است.

 به گفته وی سطح روابط بین المللی در دولت یازدهم به حدی ارتقا یافته که به جای برقراری ارتباط با کشورهای ناشناخته جهان ، وزیر امورخارجه دولت یازدهم در پارلمان انگلیس مقتدرانه سخنرانی می کند و با به سرانجام رسیدن برجام، امکان فعالیت برون مرزی برای بانک ها و موسسات مالی فراهم شده و مجموعه این ها افتخاراتی بزرگ و منحصر بفرد است.

 مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در تشریح عملکرد موسسه اعتباری کوثر بیان داشت: سرمایه این موسسه از ??? میلیارد تومان به ??? میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافت. این موسسه را بزرگترین شرکت در بورس و فرابورس معرفی کرد که سهام آن توسط ???هزار سهامدار خُرد، خریداری شده است.

وی بیان داشت: این موسسه با ???شعبه و دو میلیون و ??? هزار مشتری وفادار وضعیتی بهتر از هفت بانک رسمی کشور دارد. 

به گفته دکترضایی، دو نیروگاه برق در شهرهای کازرون و نیشابور توسط موسسه اعتباری کوثر سرمایه گذاری شده است که بزودی آماده بهره برداری خواهد بود و وارد مدار تولید برق کشور خواهد شد.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اعلام اینکه موسسه اعتباری کوثر حامی و اسپانسر سه تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی شد، گفت: بر اساس یک قرارداد جدید با سه تیم یاد شده، حامیان آنها که دارای کارت هواداری این باشگاه ها هستند در موسسه کوثر گشایش حساب می کنند و در مقابل ، موسسه کوثر این باشگاه ها را مورد حمایت قرار می دهد.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران