پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463089 تاریخ : 1398/01/31-15:52:00
,1,22,
با بهره گیری از ظرفیتهای موجود؛ برای اعتلای نام بانک تلاش نمائیم

با بهره گیری از ظرفیتهای موجود؛ برای اعتلای نام بانک تلاش نمائیم

معاونت پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد در بازدید از اداره امور شعب استان اردبیل گفت: با بهره گیری از ظرفیتهای موجود در استان و ارتقاء سطح کیفی خدمت رسانی، می توان در راه اعتلای نام بانک گام های موثری برداشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان اردبیل؛ محسن منشوری _ معاون پشتیبانی و مهندسی بانک_ در بازدید از پروژه های استان اردبیل که به همراه کارشناسان این معاونت صورت پذیرفت، ضمن بررسی کارشناسی، از میزان پیشرفت فیزیکی پروژه باز سازی هتل شورابیل ابراز خرسندی نمود.

وی در ادامه اظهار داشت: با همت و تلاش شبانه روزی همکاران عزیز و عوامل اجرایی پروژه در راستای سرعت بخشیدن به عملیات بازسازی، تجهیز و تکمیل؛ می توان در کمترین زمان ممکن این هتل  و سایر پروژه های استان را به بهره برداری رساند.

منشوری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با بهره گیری از ظرفیتهای موجود در امر گردشگری استان و با ارتقاء سطح کیفی خدمت رسانی در این هتل می توان در راه اعتلای نام بانک گام های موثری برداشت.

معاون پشتیبانی و مهندسی با اشاره به  فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای حمایت از رونق تولید داخلی بر رعایت هزینه کرد در کلیه پروژه های ساختمانی تاکید و تصریح کرد: در تهیه مصالح و تجهیزات مورد نیاز، باید ضمن رعایت صرفه و صلاح بانک، امکانات مورد نیاز از تولیدات داخلی تهیه شوند.

وی در پایان سخنان خود براهمیت سرمایه انسانی اشاره وعنوان کرد: ارتقاء سطح کیفی خدمات رفاهی کارکنان از اولویت های برنامه های بانک بوده و با تلاش در بهبود کیفیت آن، علاوه بر جلب رضایت همکاران، مهمترین مولفه مشتری مداری نیز محقق می شود.   

محرم خرم – رئیس اداره امور شعب استان اردبیل_  در ادامه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت پذیرفته در پروژه های استان، از حمایت های همه جانبه مدیران عالی بانک در بازسازی این هتل تشکر و بهره برداری از آن را باعث ایجاد بستر مناسب برای ارائه هرچه بهترخدمات به کارکنان و مردم شریف کشورمان دانست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران