پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451244 تاریخ : 1397/12/20-14:52:36
,11,22,
با برقراری پرواز گرگان-آکتائو شهرهای شمالی ایران به کشورهای قزاقستان و روسیه متصل می شوند

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان خبر داد:

با برقراری پرواز گرگان-آکتائو شهرهای شمالی ایران به کشورهای قزاقستان و روسیه متصل می شوند

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان با اشاره به اضافه شدن 3 مقصد جدید به مقاصد فرودگاه گرگان در سال جدید گفت: با برقراری پرواز گرگان-آکتائو، شهرهای شمالی کشور به کشورهای قزاقستان و روسیه متصل خواهند شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رامین آذری، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از برقراری 2 پرواز به 3 مقصد جدید در فرودگاه گرگان با شروع سال جدید خبر داد و گفت: از 12 فروردین، پروازهای هواپیمایی ایران‌ایر از فرودگاه گرگان به مقاصد رشت و تبریز آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: این پرواز به صورت کانکشن از گرگان به رشت و از رشت به تبریز انجام خواهد شد و می‌تواند شهرهای نوار شمالی کشور را به یکدیگر متصل کند. 

آذری به رایزنی‌ها برای برقراری پرواز گرگان-آکتائو نیز اشاره کرد و گفت: رایزنی‌های برای برقراری پرواز به مقصد آکتائو در کشور قزاقستان انجام شده و با آغاز سال 98، شاهد برقراری این پرواز خواهیم بود.

وی با اشاره به برقراری این پرواز توسط هواپیمایی پویا گفت: پرواز گرگان-آکتائو اهمیت بسیاری دارد، چراکه می‌تواند گرگان را با یک پرواز کانکشن به مسکو متصل کرده و ارتباط هوایی شهرهای شمالی کشور را به کشور روسیه برقرار کند.

انجام 72 پرواز هفتگی در فرودگاه گرگان

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان در ادامه از آمادگی فرودگاه گرگان برای برقراری پروازهای نوروزی خبر داد و گفت: به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای پروازهای نوروزی، تمام تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی از جمله سامانه‌های کمک ناوبری در فرودگاه گرگان مورد بازرسی و وارسی دوره‌ای قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: همچنین به منظور رفاه بیشتر مسافران نوروزی، محوطه سازی و زیباسازی فضای ترمینالی فرودگاه انجام شده است.

آذری به انجام 72 پرواز هفتگی در فرودگاه گرگان اشاره کرد و گفت: این پروازها به مقاصد مشهد، تهران، کیش، زاهدان و بندرعباس انجام می‌شود.

وی افزود: با شروع سال جدید مقاصد رشد، تبریز و آکتائو نیز به پروازهای فرودگاه گرگان اضافه خواهد شد.

این مدیر فرودگاهی در انتها گفت: با توجه به موقعیت شهر گرگان و این مساله که عمده مسافرت‌ها به این شهر از طریق جاده انجام می‌شود، برای برقراری پرواز فوق‌العاده در ایام نوروز برنامه ریزی نشده است. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 318
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران