پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451692 تاریخ : 1397/12/26-16:38:41
,5,
با افزایش میزان مصرف، باید تلفات برق را کاهش دهیم

حقی‌فام:

با افزایش میزان مصرف، باید تلفات برق را کاهش دهیم

با حکم مدیرعامل توانیر، آرش نواب به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد معرفی و از خدمات محمدرضا صحتی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمودرضا حقی‌فام، معاون هماهنگی توزیع توانیر روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت توزیع برق استان یزد اظهار داشت: با وجودی که برای سال آینده بیش از پنج هزار مگاوات ظرفیت جدید تولید برق نیروگاهی به ظرفیت اسمی تولید برق کشور افزوده می شود، ولی با توجه به تعهد صادرات به کشورهای همسایه، نیاز به مدیریت مصرف وجود دارد.

وی با بیان اینکه مدیران صنعت برق کشور باید با افزایش میزان مصرف، تلفات کشور را کاهش دهند، افزود: از یک طرف صادرات هزار و 700 مگاوات برق به خارج کشور و کشورهای همسایه را داریم و از سوی دیگر با افزایش نیاز کشور مواجه هستیم.
معاون شرکت توانیر، همراهی مصرف کنندگان بخش صنعتی را برای مدیریت مصرف خواستار شد و ادامه داد: 15 خرداد تا 15 شهریور هر سال، زمان اجرای برنامه های مدیریت و پیک بار مصرف برق در کشور است که امیدواریم سال آینده هم موفق باشیم.
حقی فام با تأکید بر لزوم همراهی شهرک‌های صنعتی در مدیریت مصرف برق کشور در سال 98 خاطرنشان کرد: فعالیت دو روز در هفته شهرک‌های صنعتی بایستی به روزهای پنج شنبه و جمعه منتقل شود.
وی با اشاره به افزایش محصولات الکترونیکی در حوزه مسئولیت شرکت توانیر در تولید برق ادامه داد: امیدواریم با وجود افزایش تولیدات صنعتی و مصرف برق، سال آینده با کمترین تنشی مواجه شویم.
این مسئول یکی از نقایص موجود را نبود فهرست بها در طول 100 سال تاریخ صنعت برق در ایران گفت: خوشبختانه برای نخستین بار در کشور، این فهرست بها در استان یزد تهیه شده و امیدواریم در سراسر کشور گسترش یابد.
معاون شرکت توانیر حفظ نیروی انسانی و رضایت ارباب رجوع را یکی از ارکان مهم پیشرفت در وزارت نیرو دانست و افزود: مدیران باید صداقت، سلامت اداری و مالی، انضباط مالی، تکریم ارباب رجوع و استفاده از خانم برای جایگاه‌های مدیریتی را اولویت قرار دهند.
آرش نواب در نشست معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید  نیز در سخنانی، پیگیری و  اجرای برنامه‌های مدیریت سمت تقاضا شامل اتخاذ راهکارهای فنی، فرهنگی و نوین جهت  مدیریت مصرف و برنامه های پاسخگویی بار  و مدیریت پیک بار را از اولویت های خود بیان کرد و افزود: اجرای طرح های بهینه سازی، راهبری  و نگهداری شبکه شامل ارتقای فرآیندهای نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه، افزایش توان راهبری شبکه، هوشمندسازی، رویت پذیری و توسعه نقاط مانور، ارتقای سامانه های اطلاع رسانی و پاسخگویی به مشترکین و کاهش تلفات شبکه از دیگر برنامه‌های ضروری است.     
وی افزایش بهره‌وری اقتصادی با اجرای برنامه‌هایی چون  کاهش هزینه های جاری شرکت و تمرکز کارکنان بر ماموریت های اصلی سازمان، کنترل و مدیریت هوشمند منابع سرمایه ای را یادآور شد و متذکر شد: گسترش خدمات الکترونیک، تمرکز بر فرایند گرایی و برنامه محوری و بهره مندی از فناوری های نوین در تمام سطوح، تمرکز بر پژوهش در کلیه حوزه ها  و حرکت به سمت سازمان شنوا از اقداماتی است که با جدیت آن را دنبال خواهیم کرد.
این مسئول برنامه‌ریزی اثر بخش جهت تامین برق پایدار مشترکین و جلوگیری از اعمال خاموشی پیک بار تابستان  را ضروری خواند و گفت: جایگاه شرکت در خاموشی‌های با برنامه که این میزان در حال حاضر 70 دقیقه در سال به ازای هر مشترک است را حفظ و ارتقا می دهیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد بهره گیری از نیروی جوان و توانمند در امور تخصصی ومدیریتی را به عنوان موتور پیش برنده توزیع برق توصیف کرد و گفت: پیشبرد اهداف متعالی صنعت برق و حفظ سرآمدی در کشور و استان با بهره گیری از این توانمندی دست یافتنی است.
 گفتنی است، محمدرضا صحتی، مدیرعامل توزیع نیروی برق استان یزد به افتخار بازنشستگی نائل شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 323
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران