پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 520312 تاریخ : 1399/07/07-12:38:03
,10028,
ایستگاه امیرکبیر تا پیش از زمستان امسال آماده بهره برداری می شود

مدیرعامل شرکت مترو تهران:

ایستگاه امیرکبیر تا پیش از زمستان امسال آماده بهره برداری می شود

علی امام گفت: ایستگاه های شهید رضایی و امیر کبیر در خط 6 متروی تهران با تکمیل مراحل ساختمانی، در مرحله نصب تجهیزات قرار گرفته اند.

به گزارش بانک و صنعت، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران و جمعی از مجریان و پیمانکاران این شرکت، از مراحل تکمیل ایستگاه های امیرکبیر و شهید رضایی (منصور) در خط 6 متروی تهران بازدید به عمل آوردند.

بر اساس این گزارش ایستگاه امیرکبیر با اتمام عملیات ساختمانی، جهت نصب تجهیزات در اختیار پیمانکار مربوطه قرار گرفته است. این ایستگاه با یک ورودی در ضلع شرقی خیابان 17 شهریور (واقع در منطقه 14) تا پیش از فصل زمستان آماده بهره برداری می شود. ورودی غربی این ایستگاه که در منطقه 12 واقع شده است نیز تا سال آینده راه اندازی خواهد شد.

همچنین ایستگاه شهید رضایی نیز در پایان مهرماه و متعاقب خاتمه عملیات ساختمانی، برای نصب تجهیزات در دستور کار تکمیل قرار می گیرد.

گفتنی است برنامه بهره برداری از ایستگاه شهید رضایی با رفع نواقص و تکمیل تجهیزات در برنامه ابتدای سال آتی شرکت مترو قرار دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 293
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران