پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 448719 تاریخ : 1397/11/23-16:06:04
,5,6,
ایرانول روغن موتورسیکلت

ایرانول روغن موتورسیکلت"موتورو" به بازار عرضه کرد

شرکت نفت ایرانول به منظور تکمیل سبد کالایی خود و افزایش سهم بازار در راستای استراتژی 1404 شرکت برای نخستین بار روغن موتورسیکلت "موتورو" به بازارعرضه کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، مهندس عیسی اسحاقی در مراسم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر از بازنشستگان این شرکت در جمع کارگران پالایشگاه ایرانول تهران، گفت: در پی استقبال بازار از چهار محصول جدید ایرانول در نیمه اول امسال با بالاترین سطح کیفی دنیا عرضه چند محصول جدید نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد و طی ماه های آینده به بازار به مرورعرضه خواهد شد.

وی گفت: روغن موتورسیکلت "موتورو" با فرمولاسیون ویژه خود مناسب جهت حفاظت از مجموعه یکپارچه موتور و گریبکس و انواع موتورسیکلت های چهار زمانه طراحی شده است.

مهندس اسحاقی تصریح کرد: مهمترین استراتژی شرکت کاهش خام فروشی روغن پایه و افزایش محصول نهایی است که خوشبختانه با اجرای این استراتژی فروش انواع محصول نهایی ایرانول از110 میلیون لیتر سال 94 به بیش از 150 میلیون لیتر در پایان سال گذشته رسید که امسال براساس استراتژی باید 10 درصد نسبت به سال گذشته با افزایش مواجه شویم.

وی تصریح کرد: افزایش فروش محصول نهایی باعث شده است که سهم بازار روغن موتور ایرانول از 19 درصد سال 93  به حدود 30 درصد در 9 ماهه امسال افزایش یابد. این افزایش سهم بازار و فروش باعث رشد سود شرکت شده است.

وی تاکید کرد: رشد 10 پله ای ایرانول در بین 100 شرکت برتر کشور از رتبه 97 به 87 نشان از توجه ویژه این شرکت به فروش محصول نهایی است.

 مدیرعامل شرکت نفت ایرانول تأکید کرد: روند افزایش سهم بازار روغن موتور، رشد سود، فروش و صادرات روغن موتور و کاهش خام فروشی بر اساس استراتژی 1404 به خوبی پیش می‌رود.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول توسعه همه جانبه در بخش های مختلف را از برنامه‌های ایرانول دانست و گفت: تا سال 1400 ، 10 پروژه در ایرانول برنامه‌ریزی شده است که با بهره‌برداری این پروژه ها شرکت به جایگاه مناسب تری در فروش و سود دهی خواهد رسید.

وی بهره‌برداری از برج خنک کننده پالایشگاه ایرانول آبادان، پایانه صادراتی ماهشهر(مخازن 25 هزار تنی)، خط ریلی انتقال محصولات از تهران به ماهشهر را از پروژه‌هایی ذکر کرد که به بهره برداری رسیده و پروژه های دیگر نیز در حال شروع می باشند.

وی توجه به HSE را از مهمترین برنامه های این شرکت دانست و گفت: خوشبختانه امروز(23 بهمن) پروژه تجهیز کلیه مراکز و پالایشگاه های ایرانول به دوربین های مجهز و استاندارد آغاز می شود و کلیه مراکز به 402 دوربین نظارتی مدرن تجهیز می‌شوند.

گفتنی است؛ "ایرانول موتورو" نخستین روغن موتورسیکلت دارای استاندارد بین‌الملی JASO MA مخصوص انواع موتورسیکلت‌های دنده‌ای مجهز به کلاچ (غیر اتوماتیک) است. این روغن به دلیل سازگاری و محافظت از سیستم کلاچ تر (مجموعه کلاچ درون روغن قرار دارد) موتورسیکلت، موجب کاهش خرابی مجموعه کلاچ شده و در نتیجه هزینه تعمیرات را کاهش می‌دهد.

روغن موتورسیکلت "ایرانول موتورو" با فرمولاسیون ویژه خود، مناسب جهت حفاظت از مجموعه یکپارچه موتور و گیربکس انواع موتورسیکلت چهار زمانه طراحی شده است و با داشتن حجم 1/3 لیتر در هر مظروف، نیاز راکبین انواع موتورسیکلت‌های جدید با حجم موتور بالای 125 سی‌سی را پوشش می‌دهد.

در پایان این مراسم از 10 بازنشسته آقایان علی عامری، محمد محمدی، فواد فرحانی، افشار مردانه، اسداله علی، ناصر نصرتی جهرمی، بهرام صاعمی، جهانگیر جعفری آزاد، علی شکوهی و اسکندر بقرایی تقدیر به عمل آمد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 445
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران