پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 512378 تاریخ : 1399/02/17-14:15:41
,15,
«ایرانسل من»؛ دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی ها

«ایرانسل من»؛ دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی ها

جدیدترین گزارش منتشرشد? فروشگاه اپلیکیشن های موبایلی «کافه بازار» حاکی از این است که «ایرانسل من»، اپلیکیشن مدیریت حساب ایرانسلی، دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی ها است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی ایرانسل، بخشی از گزارش سالان? کافه بازار با عنوان «گزارش صنعتِ برنامه های موبایل در ایران، اندازه، رشد و روندها» به بررسی «برترین برنامه های ایرانی در سال 1398» پرداخته است. در این رتبه بندی، اپلیکیشن ایرانسل من توانسته با تعداد 11 میلیون نصب، پس از اپلیکیشن «دیوار» با 20 میلیون نصب، به همراه اپلیکیشن پرداخت الکترونیک «آپ» به صورت مشترک در جایگاه دوم قرار گیرد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، نخستین اپراتور تلفن همراه در ایران بود که با طراحی و ارائ? اپلیکیشن مدیریت حساب، این امکان را در اختیار مشترکان خود قرار داد تا به صورت کاملاً شفاف، میزان مصرف حساب خود را مشاهده و مدیریت کنند.

ایرانسل من، علاوه بر ویژگی فوق، دارای امکانات متعدد دیگری نیز هست که موجب شده این اپلیکیشن در رتب? دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی ها قرار گیرد. از آن جمله می توان به: نمایش اطلاعات حساب، شامل باقیماند? حد مجاز مصرف، موجودی، بدهی، کارکرد و مبلغ قابل پرداخت، نمایش باقیماند? بسته اینترنت، تمدید خودکار بسته های اینترنت در صورت اتمام حجم یا انقضای زمان بسته، امکان افزودن و مدیریت کاربران تا 30 شماره ایرانسلی یا مودم همراه و TD-LTE، مدیریت حساب چندکاربره (فعال سازی، خرید بسته، افزودن یا حذف کاربر)، امکان حذف قبض کاغذی، درخواست تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی (با قیمت های شخصی سازی شده)، درخواست تبدیل سیم کارت 3G به 4G، دسترسی به حساب کاربری TD-LTE، نمایش و فعال سازی طرح های تشویقی بر اساس میزان مصرف مشترک (در قسمت پیشنهادها)، امکان مدیریت روش دریافت پیام های سیستم درباره مانده بسته های اینترنت و…، مشاهده فهرست خدمات ارزش افزوده فعال و امکان لغو عضویت در آنها، مشاهده تاریخچه 15 کارکرد اخیر، خرید بسته های اینترنت و شارژ و ویرایش مشخصات کاربری (آدرس ایمیل، نشانی و…) اشاره کرد.

همچنین در زمین? خرید و پرداخت نیز، ایرانسل من امکانات متعددی شامل خرید بسته های اینترنت و مکالمه، خرید انواع مودم های ثابت و همراه، ساخت و خرید بسته های چندکاربره و به اشتراک گذاری اینترنت بین دوستان و آشنایان، امکان هدیه دادن بسته اینترنت، خرید شارژ و شارژ شگفت انگیز از طریق درگاه های بانکی، پرداخت قبض و نیز پرداخت امن و آسان هزینه های ایرانسلی از طریق کیف پول آپ (بدون نیاز به رمز دوم پویا) را به مشترکان ایرانسل ارائه کرده است.

از جمله امکانات ارائه شده در این اپلیکیشن در زمین? راهنمایی و پشتیبانی مشترکان نیز می توان به امکان تعیین وقت مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل، طرح و پیگیری شکایت، ارجاع و پیگیری درخواست ها و بازبینی آنها، تماس با مرکز ارتباط با مشتریان و گفت وگوی آنلاین با کارشناسان این مرکز، بخش پرسش های متداول و نیز دسترسی آسان به شبکه های اجتماعی ایرانسل اشاره کرد.

همچنین کاربران اپلیکیشن ایرانسل من می توانند با مراجعه به بخش «تکان شگفت انگیز» در این اپلیکیشن، کدهای تخفیف مربوط به کسب وکارهای نوپای مختلف را به صورت هدیه دریافت کنند.

علاوه بر موارد فوق، ایرانسل من خدمات ویژه ای نیز به مشترکان ایرانسل ارائه می دهد که از آن جمله می توان امکان درخواست تاکسی آنلاین (اسنپ)، تماشای آنلاین و زند? برنامه های تلویزیونی، سفارش غذا (اسنپ فود) و خرید آنلاین از سوپرمارکت ها را نام برد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 260
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران