پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 400278 تاریخ : 1397/08/05-17:30:10
,20,
ایران در بخش انرژی جزو ارزان‌ترین کشورهای دنیاست

رئیس جمهوری:

ایران در بخش انرژی جزو ارزان‌ترین کشورهای دنیاست

رئیس جمهوری گفت: بخش‌های مختلف انرژی در کشور ما همچون بنزین، گاز و گازوئیل ارزان‌تر از دیگر کشورهای دنیا به دست مردم می‌رسد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دکتر حسن روحانی، امروز (شنبه، پنجم آبان‌ماه) در جریان بررسی صلاحیت چهار وزیر پیشنهادی، با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که ایران در بسیاری از بخش‌ها خدمات ارزانی به مردم ارائه می‌کند، گفت: آیا حوزه آموزش ما در مقایسه با دیگر کشورها ارزان نیست؟ آیا بخش‌های مختلف انرژی در کشور ما همچون بنزین، گاز و گازوئیل ارزان‌تر از دیگر کشورهای دنیا نیست؟

وی با بیان این‌که می‌دانیم امروز آنهایی که به‌ویژه حقوق ثابت دریافت می‌کنند با مشکلاتی روبه‌رو هستند، افزود: ما نمی‌توانیم به مردم بگوییم که چون در فروش نفت مشکلاتی وجود دارد، در اداره کشور ناتوان هستیم.

روحانی تصریح کرد: ما نمی‌توانیم به مردم بگوییم که چون از لحاظ روابط بانکی و تعاملات مالی با دنیا مشکلاتی داریم، پس نمی‌توانیم زندگی مردم را اداره کنیم و مردم از ما می‌خواهند و وظیفه داریم کشور را اداره کنیم.

رئیس جمهوری با تاکید بر این‌که ابرتورمی در اقتصاد کشور نداریم، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما در زمان کوتاه از این مشکلات عبور خواهیم کرد و روند صعودی تورم ادامه نخواهد یافت.

روحانی عنوان کرد: امروز ذخایر ارزی ما از همه سال‌های گذشته بالاتر است و ما مشکل لاینحلی نداریم. مشکلات و معضلاتی وجود دارد که با یاری یکدیگر از آن عبور می‌کنیم.

وی با اشاره به این‌که ایران امروز در بسیاری از بخش‌ها به خودکفایی رسیده است، گفت: ما در بخش گازوئیل به خودکفایی رسیده‌ایم و در آینده‌ای نزدیک نیز در بنزین خودکفا خواهیم شد.

رئیس جمهوری با تاکید بر این‌که وزارت اقتصاد و نفت بخش عمده‌ای از صادرات کشور را بر دوش می‌کشند، افزود: باید تلاش کنیم با روش‌های مختلف جذب سرمایه داشته باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 298
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران