پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467750 تاریخ : 1398/04/17-18:17:52
,11,
ایرادات طرح ساخت 400هزار واحد مسکونی را به حداقل رساندیم

معاون وزیر راه و شهرسازی:

ایرادات طرح ساخت 400هزار واحد مسکونی را به حداقل رساندیم

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در جلسات متعدد با بخش خصوصی قراردادهایی در سازمان ملی زمین و مسکن تنظیم شده که سعی شده اشکالات قبلی آن‌ها به حداقل برسد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، علی نبیان با تاکید بر اینکه در ماه‌های اخیر و در جلسات متعدد با بخش خصوصی قراردادهایی در سازمان ملی زمین و مسکن تنظیم شده که سعی شده اشکالات قبلی آن‌ها به حداقل برسد افزود: سعی ما در بخش دولتی بر این است که منافع مشترک هر دو طرف را در قراردادهایمان لحاظ کنیم تا هم دولت و هم بخش خصوصی بتوانند به حداکثر خواسته‌هایشان برسند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در تشریح سیاست‌های دولت در بخش مسکن اظهار داشت: نخستین تکلیف دولت در بخش مسکن اتمام پروژه مسکن مهر بود. تا زمانی که پرونده مسکن مهر بسته نشده بود نمی‌توانستیم طرح دیگری را آغاز کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دومین طرح وزارت راه و شهرسازی این بود که در یک اقدام ملی و در راستای رونق تولید مجدد مسکن، ساخت 400 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور برای دهک‌های مختلف را کلید بزند، افزود: در این طرح تا دو سال آینده 200 هزار واحد در شهرهای جدید، 100 هزار واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و 100 هزار واحد توسط شرکت بازآفرینی شهری ساخته خواهد شد که از این میان سازمان ملی زمین و مسکن وظیفه تخصیص زمین برای 200 هزار واحد را بر عهده دارد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تجربه دولت در مشارکت با بخش خصوصی را در مجموع مثبت ارزیابی کرد و گفت: تاکنون 1300 پروژه در کشور به صورت مشارکتی اجرا شده که از این میزان حدود 95 درصد آن‌ها به سرانجام رسیده که این خود اتفاق مثبتی است و باید همه تلاشمان را در استفاده از این ظرفیت گسترده به کار گیریم و همه دست به دست هم دهیم تا به نهضت خانه‌سازی که در وزارت راه و شهرسازی آغاز شده است، سرعت بخشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 286
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران