پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465309 تاریخ : 1398/03/04-16:16:39
,10028,
ایجاد وحدت رویه و تسریع در پاسخگویی به گزارشات سازمان بازرسی کل کشور

از سوی سازمان تأمین اجتماعی اعلام شد؛

ایجاد وحدت رویه و تسریع در پاسخگویی به گزارشات سازمان بازرسی کل کشور

سازمان تأمین اجتماعی با ابلاغ دستور اداری به واحدهای اجرایی این سازمان در سراسر کشور، ایجاد وحدت رویه و تسریع در پاسخگویی به گزارشات سازمان بازرسی کل کشور را مشخص کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، این دستور اداری به منظور ایجاد وحدت رویه، پرهیز از تأثیرگذاری سلایق و جلوگیری از تعدد و پراکنده شدن اطلاعات و پیشگیری از تطویل زمان در امر پاسخگویی، صادر شده است.

در این دستور اداری آمده است: الزام به پاسخگویی، از راهبردهای مستمر و پایدار سازمان بوده و در این ارتباط پاسخگویی بهنگام، شفاف، منسجم و مستدل به گزارشات و مکاتبات سازمان بازرسی کل کشور می تواند نقش تعیین کننده و اثرگذار در نحوی نگرش و تعامل دستگاه های نظارتی با سازمان و پیشبرد اهداف عالیه آن داشته باشد.

همچنین دفتر بازرسی مدیر عامل به عنوان نماینده سازمان برای ارتباط با سازمان بازرسی کل کشور بوده و لازم است پاسخ تمامی گزارشات سازمان یادشده، مرتبط با ستاد مرکزی، ادارات کل بیمه ای و درمان استان تهران، شرکتها و مؤسسات تابعه، که مستلزم اقدامات اصلاحی و اجرایی پیشنهادات است، به دفتر مربوطه ارسال تا پس از جمع بندی نهایی، به سازمان مزبور فرستاده شود.

بر این اساس، ادارات کل بیمه ای و مدیریت های درمان استانها نیز به منظور پرهیز از اطاله فرآیند ارتباط با ادارات بازرسی کل کشور مستقر در استانها و تسریع در امر پاسخگویی، از سوی بالاترین مقام اجرایی استان اقدام به مکاتبه و ارسال مستندات نموده و نسخه ای از آن را در اختیار دفتر بازرسی مدیرعامل قرار دهند.
همچنین رؤسا و کارشناسان ارشد بازرسی و رسیدگی به شکایات استانها بعنوان رابط استان با بازرسی کل استان ذیربط و با هماهنگی مدیر استان، نسبت به پیگیری موضوعات مرتبط با سازمان یاد شده، افزایش تعاملات فی مابین و پاسخگویی به شکوائیه های ارجاعی از طریق سیستم ثبت شکایات سازمان بازرسی کل کشور، اقدام نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 330
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران