پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 250224 تاریخ : 1395/09/10-19:43:10
,10028,10030,
ایجاد فروشگاه‌های «صنایع دستی» در تمامی استان‌ها

ایجاد فروشگاه‌های «صنایع دستی» در تمامی استان‌ها

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ایجاد 31 فروشگاه صنایع دستی در 31 استان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، زهرا احمدی پور گفت: ایجاد یک شبکه منظم و منسجم برای صنایع دستی در فروش این تولیدات و همچنین افزایش ارتباطات بین المللی موثر خواهد بود و به همین منظور ایجاد 31 فروشگاه صنایع دستی برای 31 استان یکی از برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

احمدی پور تصریح کرد: استفاده از فضای مدارس و همچنین روزهای پنجشنبه و جمعه برای آشنایی دانش آموزان و خانواده‌ها با صنایع دستی، از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: برنامه ریزی برای استفاده بهینه از روزهای پنجشنبه و جمعه دانش آموزان و برگزاری تورهای آشنایی با صنایع دستی و برپایی جمعه بازار برای فروش صنایع دستی، از یک سو معرفی و آشتی مردم با صنایع دستی را به دنبال دارد و از سوی دیگر ما شاهد فروش بیشتر این تولیدات خواهیم بود.

معاون رئیس جمهور گفت: برای ورود صنایع دستی به زندگی مردم ما نیازمند تغییر طراحی و تلفیق طرح‌های سنتی و ایده های نو هستیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: با توجه به مصوبه دولت مبنی بر استفاده از صنایع دستی به عنوان هدیه در دستگاههای دولتی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان متولی، می‌تواند با تهیه یک بسته پیشنهادی برای ارگانها، سازمانها و وزارتخانه ها، مسیر آسانی را پیش روی استفاده کنندگان و همچنین تولید کنندگان صنایع دستی قرار دهد.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 339
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران