پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433345 تاریخ : 1397/09/21-13:54:00
,17,22,
ایجاد شهرک صنعتی تخصصی غیر دولتی فولاد

رئیس سازمان صنعت آذربایجان شرقی خبرداد:

ایجاد شهرک صنعتی تخصصی غیر دولتی فولاد

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی ضمن بازدید از واحد تولیدی فولاد تیکمه داش از روند رو به جلوی ایجاد شهرک صنعتی تخصصی غیر دولتی فولاد در این منطقه خبرداد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حسین نجاتی در ادامه بازدیدهای دوره ای خود با حضور در شرکت فولاد تیکمه داش با مدیران این مجموعه فولادی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به موقعیت خوب صنایع فولادی در ناحیه صنعتی تیکمه داش از روند رو به جلوی ایجاد شهرک صنعتی تخصصی غیر دولتی فولاد در این منطقه خبر داد.

وی با اشاره به ایجاد بستر مناسب برای صادرات محصولات فولادی از سوی دولت ادامه داد: واحدهای تولیدی می توانند از ارز حاصل از صادرات برای ورود تکنولوژی و ماشین آلات مورد نیاز خود استفاده کنند .

گفتنی است این کارخانه در زمینی به وسعت 50 هکتار در ناحیه صنعتی فولاد تیکمه داش احداث شده است.

از زمان شروع این طرح برای 160 نفر اشتغال زایی ایجاد شده و در صورت تکمیل فازهای بعدی اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم آن به دو هزار و 200 نفر خواهد رسید.

خط نورد این کارخانه قابلیت تولید انواع مقاطع فولادی همچون میلگرد و تیرآهن و نبشی و ناودانی را طبق استاندارد های این صنعت دارد.

ظرفیت اسمی طرح تولید انواع مقاطع فولادی به میزان 360 هزار تن در سال بوده و مدیران آن در تلاشند ظرفیت تولید را به 600 هزار تن در سال برسانند که در همین راستا ایجاد شهرک صنعتی خصوصی تخصصی فولاد در دست اجراست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 327
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران