پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 327224 تاریخ : 1397/01/06-13:56:44
,17,22,
ایجاد اشتغال با ترویج مصرف کالای ایرانی

رییس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان قم:

ایجاد اشتغال با ترویج مصرف کالای ایرانی

حمایت از تولید کالای ایرانی باعث افزایش رقابت پذیری در بین تولید کنندگان شده و افزایش اشتغالزایی را به همراه دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ محمود سیجانی در دیدار نوروزی هیات رئیسه اتاق اصناف قم با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حمایت از کالای ایرانی افزود: برای تحقق شعار سال باید به فرهنگ استفاده از کالای ایرانی توجه ویژه ای شود.

وی گفت: برای افزایش رقابت پذیری درمصرف کالای داخلی ، باید تولید کنندگان نیز افزایش کیفیت تولید را مورد توجه قرارداده وکالاهای با کیفیت تولید وروانه بازار مصرف کنند.
محمود سیجانی تصریح کرد: ایجاد رقابت بین تولید کنندگان داخلی نیز یکی از ضرورت های اصلی استفاده از کالای ایرانی است که باید مسوولان و تولیدکنندگان این اصل را مد نظر داشته باشند.
وی با اشاره به موضوع قاچاق کالا یاد‌آور شد : ترجیح مصرف کالای داخلی رویکردی مطمئن در مبارزه با قاچاق کالا است که همه در تحقق این رویکرد باید تلاش کنند .
رئیس سازمان صنعت ؛معدن وتجارت افزود : با توسعه استفاده از کالای داخلی ،اقتصاد کشور پویا می شود و استفاده از کالای داخلی افزایش اشتغال و سرمایه گذاری را فراهم می کند.
وی گفت: کنترل واردات و تشویق صادرات یکی دیگر از قدام های اساسی در خصوص استفاده از کالای ایرانی است که این اصل نیز باید به عنوان یکی از رکن های اصلی اقتصاد مورد توجه قرار گیرد.
وی بیانات رهبر معظم انقلاب درسال 1397 را نقشه راه خواند واظهار داشت در سال حمایت از کالای ایرانی باید نسبت به تولید داخلی تعصب داشت و مصرف جنس داخلی را ضرورتی برای اصلاح اقتصاد کشور برشمرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 314
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران