پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310297 تاریخ : 1396/09/13-17:15:55
,16,
اگر دیوان عدالت آزمون را متوقف کند، آن را منتفی می کنیم

زنگنه:

اگر دیوان عدالت آزمون را متوقف کند، آن را منتفی می کنیم

بیژن نامدار زنگنه عنوان کرد: اگر دیوان عدالت اداری آزمون استخدامی این وزارتخانه را متوقف کند، ما در کل آزمون را منتفی می کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، بیژن زنگنه در حاشیه همایش «بیمه و توسعه» درباره اعتراض برخی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت به برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه اظهار کرد: قرار بود تعدادی از دانشجویان یا فارغ التحصیلان بدون اینکه در آزمون کتبی عمومی شرکت کنند، با انجام مصاحبه بر حسب نیاز این وزارتخانه استخدام شوند.

زنگنه ادامه داد: ما هم می خواهیم همین کار را انجام دهیم و دانشجویان مطمئن باشند که به آنچه تعهد داده ایم و گفته ایم، عمل می کنیم اما خارج از آن، با فشار نمی توانند کار خود را پیش ببرند.
وی درباره نظر دیوان عدالت اداری درباره برگزاری این آزمون استخدامی گفت: برخی گفته اند که دیوان عدالت اداری این آزمون را به تأخیر انداخته است؛ اگر این دیوان چنین بگوید، ما کلاً آزمون را منتفی می کنیم.
به گزارش ایرنا، قرار است دو هزار و 300 نفر از طریق آزمون استخدامی وزارت نفت جذب شوند که یکهزار و 250 نفر از این سهمیه به جذب نخبگان و یکهزار و 50 نفر نیز به جذب افراد حرفه‌ای باتجربه اختصاص دارد.
عموم جذب نخبگان به ستاد شرکت‌ها و بخش‌های تخصصی در سکوهای تولید نفت و گاز و بیشتر جذب نیروهای باتجربه به واحدهای عملیاتی تخصیص یافته است.
با این حال، ظرف روزهای گذشته گروهی از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت، خواستار استخدام بدون شرکت در آزمون هستند و تجمعاتی را در محل این دانشگاه و همچنین وزارت نفت برگزار کرده اند.
 این آزمون دیماه سال جاری برگزار می گردد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 251
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران