پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466027 تاریخ : 1398/03/20-13:40:28
,15,
اپراتورها مغایرت در بسته‌های اینترنتی را برای مشترکان جبران می‌کنند

رییس رگولاتوری اعلام کرد:

اپراتورها مغایرت در بسته‌های اینترنتی را برای مشترکان جبران می‌کنند

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با اشاره به گزارش های کم فروشی برخی از شرکت های ارائه کننده خدمات اینترنت ثابت، نتیجه بررسی های اولیه این سازمان را در این باره اعلام کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حسین فلاح جوشقانی، درباره ارائه بسته های اینترنتی گفت: با توجه به اینکه شرکت های ارائه‌کننده خدمات اینترنت ثابت خدمات خود را به صورت غیرحجمی ارائه می‌کنند، این موضوع باید در محاسبه آستانه مصرف منصفانه در نظر گرفته شود و بر همین اساس تمامی شرکت های ارتباطات ثابت از جمله شرکت‌های فوق در محاسبه آستانه مصرف منصفانه،  5 تا 8 درصد اعلام شده در نامه رگولاتوری را مدنظر قرار داده‌اند. 

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: پس از انتشار گزارش مبنی بر وجود مغایرت در بسته‌های اینترنتی برخی از دارندگان موافقت‌نامه پروانه ثابت و الزام آنان به جبران خدمات برای مشترکین، شرکت‌های مخابرات ایران، پارسان لین ارتباطات، پیشگامان توسعه ارتباطات، داده‌پردازی فن‌آوا و گروه فناوری ارتباطات شاتل این موضوع را در محاسبه آستانه مصرف منصفانه در نظر گرفته‌اند.

 

فلاح جوشقانی تاکید کرد: لازمه تحقق این موضوع، پیاده‌سازی در سیستم‌های امور مشترکین اپراتورهاست که با پیگیری رگولاتوری به طور کامل در این هفته پیاده‌سازی می شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه پس از اعلام رگولاتوری اکثر این شرکت ها ضمن اعتراض به موضوع، مستندات بسیاری مبنی بر عدم کم‌فروشی به سازمان ارائه کرده‌اند، گفت: رگولاتوری نیز این مستندات را بررسی و در برخی موارد اندازه‌گیری مجدد انجام داده است که نتایج نهایی اندازه‌گیری های جدید نیز در طی هفته جاری اطلاع‌رسانی می‌شود. 

فلاح جوشقانی تصریح کرد: رگولاتوری بر اجرای الزامات به طور دقیق نظارت می‌کند و اپراتورها نیز به منظور جلب رضایت مشترکین و حفظ حقوق آنها اقدامات لازم را انجام می‌دهند. مشترکین نیز درصورت مشاهده مغایرت می‌توانند در تماس با سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات 195 یا مراجعه به سایت https://195.cra.ir شکایت خود را  در این زمینه ثبت کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 417
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران