پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 488599 تاریخ : 1398/05/07-16:39:36
,10028,
اولویتهای کاری مدیرعامل جدید تامین اجتماعی

اولویتهای کاری مدیرعامل جدید تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تعادل درآمدها و هزینه‌های سازمان تامین اجتماعی برای انجام به موقع پرداخت‌ها، تعهدات، ارائه و گسترش خدمات غیرحضوری این سازمان را دو اولویت کاری مهم خود برشمرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مصطفی سالاری درباره اولویت‌های کاری‌اش در تامین اجتماعی که بیش از یک ماه است مسئولیت اداره آن را بر عهده گرفته است، اظهار کرد: نزدیک کردن و تعادل درآمدها و هزینه‌های سازمان تامین اجتماعی اولویت اول ماست تا بتوانیم پرداخت‌ها و تعهداتمان را به موقع انجام دهیم.

وی افزود: اولویت دیگری که دنبال می‌کنیم ارائه و گسترش خدمات غیرحضوری سازمان و بی نیازی مردم از مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌ها برای دریافت خدماتی همچون کمک هزینه ازدواج، اروتز و پروتز، غرامت ایام بیماری و ... است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره اشکالات موجود در سامانه و از دسترس خارج شدن آن به هنگام مراجعه مردم در برخی مواقع نیز گفت: جلساتی در دست برگزاری داریم تا مطمئن شویم خدماتی که اعلام می کنیم به صورت غیرحضوری است، بدون مشکل، وقفه، کندی و هرگونه مشکلی برای کاربر قابل بهره برداری باشد و سپس  آن را به صورت رسمی رونمایی خواهیم کرد.

سالاری ادامه داد: در حال حاضر 45 خدمت غیرحضوری در سامانه eservices.tamin.ir قابل دسترس است ولی تک تک آنها را مجدد رصد و بررسی می‌کنیم تا مطمئن شویم هیچ اشکالی ندارند و سپس آنها را به صورت رسمی به مردم اعلام خواهیم کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 284
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران