پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465721 تاریخ : 1398/03/12-17:52:08
,17,22,
اولویت امور مالیاتی، حمایت از بخش تولید است

مدیرکل امور مالیاتی کرمان:

اولویت امور مالیاتی، حمایت از بخش تولید است

مدیرکل امور مالیاتی کرمان گفت: اولویت امور مالیاتی، حمایت از بخش تولید با ارائه تسهیلاتی همچون تقسیط بلندمدت مالیات و بخشودگی جرائم مالیاتی واحدهای تولیدی استان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی، مدیرکل امور مالیاتی کرمان در دیدار با رئیس‌کل دادگستری استان با ارائه گزارشی از روند مالیات ستانی بر اساس عدالت و مودی محوری در سطح استان، اختصاص درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش‌افزوده به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و مناطق عشایری را رویکردی ویژه در راستای محرومیت زدایی دانست و اظهار داشت: در سال گذشته بیش از هشت هزار و 400 میلیارد ریال به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان از محل سه درصد درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش‌افزوده پرداخت ‌شد.

وی با بیان اینکه سه درصد درآمدهای مالیاتی به هیچ عنوان از استان خارج نمی‌شود و این میزان وصولی توسط اداره کل امور مالیاتی هرماه مستقیم به حساب دهیاری‌ها و شهرداری‌ها واریز می‌شود، گفت: از 6درصد مالیاتی که به خزانه دولت واریز می‌شود، یک درصد آن توسط سازمان امور مالیاتی کشور به حساب وزارت بهداشت واریز می‌شود که برای ارتقای طرح‌های سلامت سرمایه‌گذاری می‌شود.
مدیرکل امور مالیاتی کرمان در خاتمه ابراز امیدواری نمود در سال جاری با همدلی مسئولین استان و مشارکت مردم به اهداف تعیین‌شده دست یابیم.
در این دیدار، یدا... موحد، رئیس‌کل دادگستری استان کرمان نیز بر نهادینه کردن فرهنگ پرداخت مالیات تأکید کرد و گفت: خوشبختانه مردم آثار مثبت پرداخت به موقع مالیات را در بخش‌های مختلف جامعه مشاهده می‌کنند.
موحد اظهار داشت: شهروندان، امروز بیش از هر زمان دیگری به آثار متعدد و مزایای پرداخت مالیات در استان آگاهی دارند، اما ضروری است جایگاه مالیات در توسعه زیرساخت‌های عمرانی، رفاهی و بهداشتی کشور برای تمامی افراد جامعه روشن شود.
وی بر نقش مالیات در توسعه همه جانبه کشور تأکید کرد و گفت: امیدواریم در سال جاری درآمدهای مالیاتی ایفاگر نقش کلیدی در اقتصاد و تأمین مخارج دولت باشد. 
رئیس‌کل دادگستری استان کرمان به نام‌گذاری سال جدید با عنوان « رونق تولید » توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: وظیفه ما حمایت از واحدهای تولیدی برای بهبود فضای کسب‌وکار و رونق اقتصادی در استان است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران