پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399958 تاریخ : 1397/08/02-10:04:03
,12,4,
اوبر علیه آلودگی هوای لندن

200 میلیون پوند سرمایه گذاری بلند مدت

اوبر علیه آلودگی هوای لندن

اوبر 260 میلیون دلار برای ارتقای خودروهای رانندگانش در لندن به نوع الکترونیکی سرمایه گذاری می کند. گاردین نوشته که اوبر از هر مسافر برای هر مایل مسافت 15 پنی بیشتر هزینه می گیرد تا این هوای لندن پاک تر شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اتاق بازرگانی، لندن در سال 2017 با اوبر نامهربان بود و قصد نداشت گواهی فعالیت این شرکت در پایتخت بریتانیا را تمدید کند. این واکنش مسئولان شهری لندن با واکنش خسروشاهی مدیر تازه از راه رسیده اوبر همراه بود، واکنشی که خبر از اصلاح رفتار اوبر و آینده روشن در همکاری با این شرکت می داد. روز سه شنبه اوبر خبری را اعلام کرد که نشان می دهد روابط اولین تاکسی یاب اینترنتی جهان و اقتصادی ترین شهر اروپا در حال ترمیم و بهبود است.

کمپانی اوبر اعلام کرد برای کمک به کاهش آلودگی هوای پایتخت بریتانیا 200 میلیون پوند سرمایه گذاری می کند. انتظار می رود که تا پایان سال 2021، 20 هزار راننده در لندن با خودروی الکترونیکی تردد کنند. برنامه اوبر شامل شارژ 15 پنی در هر سفر ثبت شده در لندن، پرداخت های انگیزه بخش به رانندگان و کاهش استفاده از دیزلی هاست.

اوبر مبلغ مشخصی را به رانندگانش برای خرید خودروهای الکترونیکی پرداخت می کند و این مبلغ بستگی به میزان مسافتی دارد که این رانندگان طی می کنند. برای مثال یک راننده که از اپ اوبر استفاده می کند، اگر به طور متوسط در هر هفته 40 ساعت رانندگی کند، در دو سال به 3 هزار پوند و در سه سال 4500 پوند برای ارتقای خودرویش از دیزلی به الکترونیکی می رسد. اوبر هم چنین با تامین کنندگان شارژ وسایل الکترونیکی برای تسهیل شارژ خودروها مذاکره کرده است.

پاکسازی هوا یکی از اولویت های صادق خان شهردار لندن است. داراخسروشاهی می گوید  شهردار لندن چشم انداز جسورانه در مقابله با آلودگی هوا دارد و اوبر می خواهد با تمام توان از آن حمایت کند. برنامه 200 میلیون پوندی هوای پاک سرمایه گذاری بلند مدت برای آینده لندن است که به کمک برق پایتخت تا پیش از سال 2025 به ثمر می رسد. هدف ما این است که مردم خودروهایشان را با تلفن هایشان جایگیزین کنند که به آن ها استفاده از طیف وسیعی از وسایل نقلیه مثل خودرو، دوچرخه، اسکوتر و وسایل نقلیه عمومی را پیشنهاد می دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 323
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران