پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 314316 تاریخ : 1396/11/01-19:54:54
,10025,
اهم اقدامات مدیریت طرح و برنامه بیمه معلم در سه ماهه اخیر

اهم اقدامات مدیریت طرح و برنامه بیمه معلم در سه ماهه اخیر

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، اهم اقدامات مدیریت طرح و برنامه بیمه معلم در سه ماهه اخیر به شرح ذیل میباشد:

1. بازنگری سند استراتژی شرکت تا افق 1400
در راستای تحقق اهداف و چشم‏انداز 5 ساله و همسوسازی شرکت با صندوق ذخیره فرهنگیان، بازنگری سند استراتژی شرکت در قالب "طرح تحول نظام برنامه‏ریزی استراتژیک صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت‏های تابعه" اجرایی گردید و شرکت بیمه معلم به عنوان برترین شرکت زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان در تدوین و اجرای سند استراتژی انتخاب شد.

2. آموزش رابطین برنامه‏ ریزی استراتژیک شعب
در راستای اجرای هر چه بهتر سند استراتژی در کلیه سطوح شرکت خصوصاً در شعب و نمایندگان، دوره آموزشی رابطین برنامه ریزی استراتژیک با حضور نمایندگان کلیه شعب شرکت در ستاد مرکزی برگزار گردید.

3. تمدید گواهینامه‏ های ISO9001:2015، ISO1002: 2014 و ISO/TS10004:2012
اجرای فعالیت‏های شرکت در یک چارچوب استاندارد، از مهمترین اولویت‏های شرکت در سال‏های اخیر بوده است. در همین راستا بروزرسانی فعالیت‏های شرکت مطابق با آخرین بروزرسانی‏های استاندارد ایزو مورد توجه قرار گرفته و شرکت توانسته است با موفقیت استانداردهای فوق را تمدید نماید.

4. تدوین دستورالعمل‏های اجرایی حوزه‏ های سازمانی
یکی از مهمترین فعالیت‏های طرح و برنامه در ماه‏های اخیر مدون نمودن روال‏های سازمانی خصوصاً در حوزه‏های جدید سازمانی بوده است. تدوین و بازنگری بیش از 16 دستورالعمل و آیین‏نامه اجرایی از جمله موضوعاتی است که در این راستا به اجرا درآمده است.

5. توسعه سیستم‏های مبتنی بر وب نظارت بر عملکرد سازمان
با توجه به اهمیت موضوع مدیریت و نظارت بر عملکرد سازمان، توسعه داشبردهای سازمانی جهت پایش عملکرد کلیه سطوح مدیریت‏های فنی، شعب و نمایندگان در دستور کار مدیریت طرح و برنامه قرار گرفت. بروزرسانی داشبردها و آموزش کاربری آن‏ها از جمله اقداماتی است که در این خصوص اجرا شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 230
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران