پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 494379 تاریخ : 1398/09/09-09:40:30
,16,
اهدای هشتمین جایزه بین المللی روابط عمومی ایران به دکتر ساروخانی

اهدای هشتمین جایزه بین المللی روابط عمومی ایران به دکتر ساروخانی

جایزه بین المللی دکتر حمید نطقی همزمان با شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران به باقر ساروخانی استاد برجسته دانشگاه تهران اعطا می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران از سال 1383 در دو سطح ملی و بین المللی برگزار می شود و این جایزه تاکنون به کاظم معتمدنژاد پدر ارتباطات نوین ایران، جیمز گرانیگ استاد ممتاز روابط عمومی در گروه ارتباطات دانشگاه مریلند کالج پارک آمریکا، علی اکبر جلالی پدر علم فناوری اطلاعات ایران، علی اکبر فرهنگی پدر مدیریت رسانه ایران، سعیدرضا عاملی استاد ممتاز ارتباطات دانشگاه تهران، یونس شکرخواه بنیانگذار روزنامه نگاری آنلاین در ایران و حسن بشیر استاد ممتاز ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) اعطا شده است.

تالیف، ترجمه و ویراستاری بیش از 160 عنوان کتاب، مقالله و تحقیق به زبان های فرانسه، انگلیسی و فارسی، انتشار بیش از 30 عنوان کتاب پژوهشی در بیش از 10 حوزه علمی، دریافت حدود 50 لوح تقدیر و جایزه به مناسبت انتشار کتاب برگزیده سال و پژوهش برگزیده سال، برگزاری سمینارهای علمی، انجام بیش از 30 کتاب پژوهشی در حوزه های کودکان و رسانه های جمعی، مهاجرت های اجباری و جوانان ایران از جمله اقدامات علمی پروفسور ساروخانی در طول سالیان گذشته در عرصه های داخلی و خارجی بشمار می روند.

استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران، سرپرست بخش روانشناسی اجتماعی موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی از 1349 تا 1352، معاون موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی از 1350 تا 1352، مدیر منتخب گروه جامعه شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران از 1370 تا 1374 (دو دوره)، سرپرست بخش تحقیقات تطبیقی، موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی از 1371 تا 1376، مدیر گروه علمی- تخصصی جامعه شناسی خانواده انجمن جامعه شناسی ایران، مدیر منتخب گروه آموزشی جامعه شناسی دانشگاه تهران از 1376 تا 1381 (سه دوره)، استاد نمونه دانشگاه تهران در سال 1380، استاد تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تحقیقات) و عضو گروه آموزشی جامعه شناسی، مدیر گروه آموزشی زنان- خانواده (دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تحقیقات) و مدیر گروه های تخصصی دکترای جامعه شناسی برخی دیگر از فعالیت های عملی ایشان می باشد.

عضویت هیئت تحریریه مجله جامعه شناسی وابسته به انجمن جامعه شناسی ایران، عضو هیئت تحریریه فصلنامه زنان دانشگاه الزهرا، عضو هیئت تحریریه نامه علوم اجتماعی دانشگاه تهران، عضویت در هیئت تحریریه مجله جامعه شناسی دانشگاه تهران و عضویت در 15 مجله علمی دیگر از تلاش های علمی ایشان است.

پروفسور باقر ساروخانی استاد برجسته دانشگاه تهران در سال 1318 در قزوین متولد شد و دکترای دولتی (دتا) در جامعه شناسی و چاپ رساله در پاریس را در سال 1968 از سوربن (با درجه بسیار عالی) دریافت کردند.

بنیانگذاری و مدیریت مجله دانشکده (مجله علمی دانشگاه تهران) و عضو هیات تحریریه بیش از 10 مجله علمی- پژوهشی دانشگاهی، عضویت در مجامع علمی ملی و بین المللی (عضویت در انجمن های علمی متعدد در سطح ملی و بین المللی از جمله کمیته بین المللی خانواده، تدریس روش های تحقیق در سطح دکترا و فوق لیسانس، جامعه شناسی ارتباطات و جامعه شناسی خانواده گوشه ای از سالیان کار بیش از نیم قرن پروفسور ساروخانی در آموزش و پژوهش در سطح ملی و بین المللی است.

پروفسور باقر ساروخانی در دو دهه اخیر در حوزه ارتباطات و روابط عمومی با ارایه سخنرانی و تالیف کتاب، از خود آثار و تاثیرات بسیار گرانبهایی برجا گذاشته و به همین سبب دوستدارانش ایشان را "پدر جامعه شناسی علم ارتباطات" لقب داده اند.

دکتر حمید نطقی (1378-1299)، بنیانگذار روابط عمومی نوین ایران، برای همیشه طرز تفکر ما را در مورد روابط عمومی تغییر داد. وی از طریق دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی، که خود در شکل دهی آن نقش بسزایی داشت به تربیت نیروهای جوان، خوشفکر، مردم دوست و آشنا به مبانی ارتباطات انسانی و اجتماعی پرداخت.

موسسه کارگزار روابط عمومی و دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برای ادای احترام به دکتر نطقی و بزرگداشت ارزش هایی که او از آن ها حمایت می کرد، به معرفی جوایز و تندیس دکتر نطقی پرداخت.

گفتنی است شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با رویکرد "ایده پردازی" و "تجربه محوری"، 15 و 16 دیماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

بدون تردید برگزاری و موفقیت کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران بدون بهره مندی از تجربه ها و ایده های ناب شاغلان روابط عمومی امکان پذیر نیست. به همین دلیل دبیرخانه کنفرانس، آموزش مهارت های کاربردی را در قالب ارایه ایده ها و الگوهای کاربردی و جدید در دستور کار خود قرار داده است.

برای نخستین بار "کرسی تخصصی رویازی روابط عمومی ایران" به همت موسسه کارگزار روابط عمومی همزمان با شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برای جمع آوری، بررسی و بهره برداری از ایده های برتر تاسیس می شود.

در رویداد تجربه محور کنفرانس روابط عمومی ایران، به بررسی آخرین ایده ها و آموزه های موفق شاغلان روابط عمومی پرداخته می شود. در این کنفرانس، تجربه ها و ایده های ناب شاغلان روابط عمومی با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته می شود.

اگر در سازمان و شرکت تان در حوزه روابط عمومی، کارها و ایده های ناب دارید، آن را در قالب قوانین، شرایط و کاربرگ طراحی شده به نشانی الکترونیکی دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایید.

همچنین همزمان با شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (ICPR1398)، دو کارگاه تخصصی با موضوع "ارتباطات بصری" برگزار می شود تا سطح دانش و تجربه حرفه ای شاغلان روابط عمومی را در رابطه با طراحی معاصر و شیوه های ارتباط تصویری بهبود بخشد.

کاربردهای ارتباطات بصری اکنون در همه حوزه های روابط عمومی بویژه روابط عمومی دیجیتال، وارد دوره رشد و گسترش پایدار شده و این کارگاه به عنوان یک رویداد مهم به بررسی جهان "ارتباطات بصری و کاربردهای آن در روابط عمومی" می پردازد.

علاقمندان جهت حضور در این کنفرانس، جشنواره و کارگاههای آموزشی می توانند با مراجعه به سایت های www.irancpr.ir، www.shara.ir یا تماس تلفنی با شماره های 88617576 و 88617577 نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 302
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران