پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 520415 تاریخ : 1399/07/08-14:21:53
,10025,
اهدای لوح

اهدای لوح "ستاره طلایی روابط عمومی" به روابط عمومی بیمه آسیا

لوح "ستاره طلایی روابط عمومی" هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران به روابط عمومی بیمه آسیا اهدا شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در جشنواره تبلیغات و روابط عمومی که به مناسبت روز ملی روابط عمومی و با حضور مسئولانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی،مدیران و کارشناسان روابط عمومی و استادان دانشگاه ها برگزار شد، لوح "ستاره طلایی روابط عمومی" هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران به روابط عمومی بیمه آسیا اهدا شد.
بنا بر این گزارش، با بررسی های انجام شده و کسب امتیازات بیشتر در بین روابط عمومی های ستاره سال 1398 ، لوح " ستاره طلایی روابط عمومی" در رده های عملکرد مدیریتی و مسئولیت اجتماعی به مدیریت روابط عمومی بیمه آسیا اختصاص یافت.
این گزارش می افزاید: در هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران برترین ها و ستاره های روابط عمومی در بخش های ستاره ماندگار ، ستاره خدمت ، ستاره شایستگی ،ستاره مدیریت ،ستاره مسئولیت اجتماعی و ستارگان روابط عمومی معرفی و از آنان تقدیر شد.
بنا بر این گزارش ، در لوح اهدایی به مدیریت روابط عمومی بیمه آسیا ، آمده است : "پیشتازی و درخشندگی در بین ستارگان درخشان روابط عمومی، افتخاری بزرگ و ستودنی است . زیرا آن ها را در هیئت یک روابط عمومی پیشرو و ممتاز قرار می دهد و بر این اساس، " ستاره طلایی روابط عمومی" نماد یک روابط عمومی پیشرو و ممتاز در طول یک سال فعالیت ممتاز و رو به جلوست".



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 430
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران