پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 491736 تاریخ : 1398/07/15-16:09:20
,17,10028,10031,
انعقاد تفاهم‏‌نامه همکاری ستاد و انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران

انعقاد تفاهم‏‌نامه همکاری ستاد و انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران

ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران برای گسترش همکاری‏ها و فعالیت‏های علمی، آموزشی و تحقیقاتی و همچنین توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، به منظور توسعه و تحکیم همکاری‏‌ها و فعالیت‏های علمی، آموزشی و تحقیقاتی و همچنین توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات به ویژه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز از طریق همفکری و همکاری‏های آموزشی – پژوهشی، تفاهم‏نامه‏ای فی‏مابین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران با حضور جمعی از اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبر کشور و متخصیص و اعضای این انجمن به امضا رسید.
مویدی خرم‌آبادی رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا با بیان اینکه در کنار برنامه‌ریزی و نظارت در حوزه امور اجرایی، رویکرد تولید فکر و اندیشه با هدف پیشگیری را در دستور کار خود قرار داده ایم، افزود: تعامل با مراکز و انجمن‌های علمی در راستای همین هدف است.
مویدی با بیان اینکه تمرکز فکری ستاد برخاسته از تفکر علمی در سطوح مختلف بوده و ارتباطات لازم با محافل علمی برقرار شده است، ادامه داد: نگاه و رویکرد دولت نیز در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی، علمی و مبتنی بر اقدامات پیشگیرانه است.
وی با تاکید بر هوشمندسازی و بهبود تجارت الکترونیک با هدف شفاف‌سازی، گفت: قرار دادن فرایندهای تجاری در ویترینی شیشه‌ای که تحت نظارت مردم و مسئولین باشد به هدف اصلی ستاد در بحث پیشگیری تبدیل شده است.
مفتح رییس هیئت مدیره انجمن تجارت الکترونیک نیز با ابراز خرسندی از رویکرد جدید ستاد گفت: تغییر رویکرد ستاد به‌سمت پیشگیری در دوران مدیریت فعلی اقدامی مبارک است که می‌تواند با کشف و اصلاح روش‌ها و فرایندهای فسادزا در این عرصه تجربه موفقی داشته باشد.
مفتح با اشاره به اهمیت ایجاد بسترهای دریافت آمار و اطلاعات از منابع مستقل، افزود: ستاد نیز باید با بهره‌گیری و استفاده از بسترهای الکترونیک وآی‌تی، ضمن ایجاد شفافیت در گردش آمار و اطلاعات نسبت به افزایش هزینه قاچاق اقدام کند.
وی فرهنگسازی، اشتراک‌گذاری دانش، حمایت از کارهای علمی و پژوهشی و پایان‌نامه ها را از دیگر اقدامات موثر در این حوزه برشمرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 375
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران