پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 533178 تاریخ : 1399/10/01-14:05:36
,1,25,
انعقاد تفاهم نامه همکاری های متقابل مابین چادرملو و بانک تجارت

انعقاد تفاهم نامه همکاری های متقابل مابین چادرملو و بانک تجارت

تفاهم نامه همکاری های دو جانبه بین شرکت صنعتی و معدنی چادرملو و بانک تجارت امضا شد. براساس این تفاهم نامه، از این پس بانک تجارت متعهد می شود در قبال تمرکز فعالیت های پولی و بانکی، اعم از ارزی و ریالی شرکت چادرملو و شرکت های زیر مجموعه، انواع خدمات مالی و بانکی را به این شرکت ارائه کند.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی ایمیدرو، ناصر تقی زاده، مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت چادرملو در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین چادرملو و بانک تجارت، گفت: بر این اعتقادم که توسعه اقتصادی کشور با اتکا به توانمندی های مالی و سرمایه گذاری های شرکت های بزرگ معدنی و صنعتی به خوبی امکان پذیر است.

وی افزود: با این اقدامات، می توانیم بار بزرگی از روی دوش دولت برداریم چرا که در شرایط اقتصادی کشور و مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه، نمی توان انتظار داشت دولت به تنهایی در جهت توسعه اقتصادی گام بردارد.

تقی زاده تصریح کرد: چادرملو آمادگی کامل دارد تا با اجرای طرح های توسعه بخش خود و با استفاده از تسهیلات بانکی، مسیر توسعه و اشتغال را طی کند و خوشبختانه از حمایت های وزیر صمت و مقامات استانی نیز برخوردار است.

وی ادامه داد: از همکاری های قبلی بانک تجارت با این شرکت تشکر می کنم و امیدوارم با انعقاد این تفاهم نامه بین شرکت چادرملو و بانک تجارت، سطح همکاری های دو جانبه افزایش یابد.

امیدوار به اثر بخشی بانک تجارت در تامین مالی طرح ها

رضا دولت آبادی، مدیر عامل بانک تجارت نیز با تشکر از حسن نظر مدیر عامل چادرملو در توسعه روابط مالی با بانک تجارت و تقدیر از دیدگاه های توسعه گرایانه، گفت: مهندس ناصر تقی زاده هر جا مسئولیت پذیرفته است منشاء خدمات ارزنده ای برای کشور بوده است.

وی افزود: همان طوری که پیشتر این بانک در پروژه عظیم شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس به مناطق مرکزی ایران در تامین مالی آن سهیم بوده است، امیدواریم بتوانیم نقش اثر بخشی در تامین مالی طرح ها و پروژه های در دست اقدام شرکت چادرملو و زیر مجموعه های آن نیز داشته باشیم.

مفاد تفاهم نامه

این تفاهم نامه با اعتبار 2 ساله منعقد شده است و در صورت توافق طرفین برای سال های بعد نیز قابل تمدید است.

از جمله موارد مورد توافق طرفین، افتتاح انواع حساب های ارزی و ریالی، تعیین حد اعتبار و گشایش انواع اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی، صدور و تعیین حد اعتبار انواع ضمانت نامه های ارزی و ریالی، اعطای انواع تسهیلات در قالب عقود اسلامی، تامین مالی شرکت های زیر مجموعه از طریق انعقاد قراردادهای جداگانه، انجام همه امور مربوط به سهام، همچون پذیره نویسی و سبد گردانی توسط کارگزاری بانک تجارت است.

براساس تفاهم نامه مذکور، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو موافقت کرد نسبت به انتقال بخشی از حساب های شرکت و شرکت های زیر مجموعه به بانک تجارت اقدام کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 424
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران