پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450672 تاریخ : 1397/12/14-10:14:48
,1,
انجام کلیه تراکنش‌های کارتی غیرحضوری فقط با رمز پویا

انجام کلیه تراکنش‌های کارتی غیرحضوری فقط با رمز پویا

به منظور کاهش جرائم مرتبط با سوءاستفاده از رمزهای کارت‌های بانکی از تاریخ 1 خرداد 1398 رمز دوم ایستای ( ثابت) کارت‌های بانکی حذف می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک خاورمیانه،  بعد از این تاریخ کلیه تراکنش‌هایی که با رمز دوم امکان‌پذیر بود (نظیر تراکنش‌های اینترنتی، پرداخت‌های آنلاین و پرداخت‌های تلفنی) فقط با استفاده از رمز پویا OTP  (رمز یک‌بار مصرف/ One Time Password) صورت خواهد گرفت. 

پیرو بخشنامه بانک مرکزی و با توجه به این الزام قانونی، زیرساخت و تمهیدات لازم در بانک خاورمیانه برای تولید رمز پویای دوم کارت در قالب نرم‌افزار  "توکن" (Token)  فراهم شده است. استفاده از رمز پویا و نرم‌افزار مذکور تا تاریخ 1 خرداد 1398 به صورت اختیاری و بر اساس اعلام نیاز مشتریان محترم فعال می‌شود و از ابتدای خرداد سال 98 به بعد شکل الزامی به خود خواهد گرفت.

مشتریان محترم بانک خاورمیانه برای فعال‌سازی این نرم‌افزار می‌توانند ضمن مراجعه به شعب و تکمیل فرم‌های مربوطه، رمز  ورود به نرم‌افزار را فعال کنند.

نرم‌افزار مربوطه برای سیستم‌های عامل اندروید و IOS از وب‌سایت بانک خاورمیانه https://middleeastbank.ir/page/otp قابل دانلود و نصب است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 246
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران