پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466019 تاریخ : 1398/03/20-11:57:13
,11,
انجام مذاکره برای افزایش سرعت قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان به 350 کیلومتر

مدیرعامل راه آهن اعلام کرد:

انجام مذاکره برای افزایش سرعت قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان به 350 کیلومتر

مدیرعامل راه آهن گفت: مذاکره با سازمان برنامه و بودجه برای ارتقای سرعت قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان آغاز شده تا سرعت به 350 کیلومتر بر ساعت افزایش یابد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی بعدازظهر امروز در حاشیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت اجرایی و تأمین مالی پروژه قطار سریع‌السیر تهران ـ قم ـ اصفهان گفت: اجرای این پروژه برعهده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل است، اما طرح در قانون به نام شرکت راه‌آهن است.

وی با بیان اینکه شرکت راه‌آهن و شرکت ساخت در این پروژه به صورت مشترک با یکدیگر کار می‌کنند؛ افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: طی تفاهم نامه‌ای که با مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل به امضا رسید، مسئولیت اجرای پروژه و بررسی و نظارت میدانی برعهده شرکت ساخت است و تأیید نهایی و پرداخت صورت وضعیت‌ها در شرکت راه‌آهن انجام می‌شود.

رسولی با اشاره به این‌که پیشرفت فیزیکی پروژه در بخش‌های مختلف متفاوت است گفت: ضرورت دارد سرعت این قطار، سرعتی قابل قبول باشد. مذاکرات برای ارتقای سرعت این قطار با سازمان برنامه و بودجه آغاز شده تا سرعت از 250 تا 350 کیلومتر بر ساعت افزایش یابد.

مدیرعامل راه آهن همچنین درمورد قطار برقی تهران ـ مشهد گفت: کارهای پروژه انجام شده، اما طرف چینی هنوز نتوانسته تضامین لازم را تأمین کند که در صورت ارائه طرف چینی، پروژه آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فاینانس آذربایجان در مورد خط آهن رشت ـ آستارا هنوز فعال نشده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 291
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران