پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 532972 تاریخ : 1399/09/15-11:29:39
,16,
انجام بیش از 14 هزار گشت مشترک بازرسی در آبان ماه 99

سازمان حمایت اعلام کرد:

انجام بیش از 14 هزار گشت مشترک بازرسی در آبان ماه 99

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از انجام 14 هزار و 280 گشت مشترک بازرسی در آبان ماه امسال خبر داد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از شاتا، این گشت های مشترک در راستای هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی دستگاه های ذیربط و پیشگیری از تخلفات و رسیدگی فوری به شکایات های مردمی انجام شده است.

در این راستا 6 هزار و 472 پرونده تخلف به ارزش حدود 955 میلیارد ریال تشکیل شده است.

سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها در آبان ماه 33 درصد از گشت های مشترک خود را با اتاق اصناف و اتحادیه ها، 17 درصد را با ادارات کل تعزیرات حکومتی و 19 درصد را با دانشگاه های علوم پزشکی انجام داده اند.

همچنین 2 درصد از گشت های مشترک با ادارات کل استاندارد، یک درصد با ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و 28 درصد باقیمانده نیز با سایر دستگاه ها انجام شده است.

از مجموع پرونده های تخلف متشکله 24 درصد مربوط به گشت با ادارات کل تعزیرات حکومتی، 26 درصد مربوط به گشت مشترک با اتاق اصناف و 50 درصد مربوط به سایر دستگاه های ذیربط است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 257
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران