پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466136 تاریخ : 1398/03/22-17:57:02
,6,
انجام به موقع سرویس‌های ادواری، عمر خودرو را افزایش می‌دهد

فراخوان سایپایدک برای انجام سرویس‌های ادواری خودرو در نمایندگی‌ها

انجام به موقع سرویس‌های ادواری، عمر خودرو را افزایش می‌دهد

سازمان خدمات پس از فروش سایپا در اطلاعیه‌ای خطاب به مشتریان گروه خودروسازی سایپا از آنها خواست که برای انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از سایپانیوز، در این اطلاعیه خطاب به مشتریان آمده است: انجام به موقع سرویس‌های دوره‌ای تعریف شده در دفترچه راهنمای مشتری، مالکان محترم را در نگهداری خودرو در وضعیت مطلوب یاری و شرایط رانندگی مطمئنی را فراهم می‌کند. هنگام انجام این سرویس‌ها، خودرو مورد بررسی و بازدید قرار می‌گیرد و برخی تعمیرات، تنظیمات و تعویض قطعات مورد نیاز انجام می‌شود. عدم انجام به موقع سرویس‌های دوره‌ای با توجه به خساراتی که به بار می‌آورد، هزینه‌های تعمیر و نگهداری خودرو را افزایش می‌دهد و استفاده مشتریان از خدمات گارانتی را دچار مشکل می‌نماید. بر همین اساس، ضرورت دارد که طبق جدول ارائه شده در دفترچه راهنمای خودرو با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های مجاز نسبت به انجام سرویس‌های ادواری خودروی خود، اقدام کنند. مشتریان محترمی که دسترسی به دفترچه راهنمای مشتری ندارند می‌توانند از طریق سایت www.saipayadak.org اطلاعات لازم را دریافت کنند.

این اطلاعیه می‌افزاید: دریافت خدمات مشتریان گروه سایپا خارج از شبکه نمایندگی‌ها و خدمات پس از فروش منجر به بروز صدمات ناشی از انجام تعمیرات غیر استاندارد و نصب قطعات فاقد صلاحیت کیفی بر روی خودرو می‌شود و این موارد می‌تواند مشکلات جبران ناپذیری برای مشتریان ایجاد کند. انجام سرویس‌های ادواری توسط نمایندگی‌های مجاز باعث افزایش طول عمر خودرو و پیشگیری از بروز خسارت‌های عمده، کاهش استهلاک، افزایش عمر خودرو و افزایش کارایی خودرو و ایمنی سرنشینان خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 301
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران