پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 508037 تاریخ : 1398/11/28-15:22:39
,17,
انجام 46 هزار و 940 بازرسی از مراکز خرد و کلان سطح عرضه در دی ماه 98

در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا انجام شد؛

انجام 46 هزار و 940 بازرسی از مراکز خرد و کلان سطح عرضه در دی ماه 98

در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه و حمایت توامان از مصرف کنندگان و تولید کنندگان داخلی، 46 هزار و 940 بازرسی از مراکز خرد و کلان در سطح عرضه در دیماه امسال انجام شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، از این تعداد بازرسی انجام شده، 888 مورد پرونده تخلف به ارزش بیش از 121 میلیارد ریال تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شده که میانگین ارزش هر پرونده 136 میلیون ریال بوده است.

همچنین در بازه زمانی یاد شده استان تهران با 7 هزار و 253 بازرسی، استان هرمزگان با 125 مورد تشکیل پرونده و استان البرز با بیش از 34 میلیارد ریال ارزش کالای قاچاق مکشوفه، بالاترین عملکرد را در بین استانها داشته اند.

همچنین استان هرمزگان با 4 هزار و 200 مورد بازرسی و استان خراسان رضوی با 3 هزار و 859 مورد بازرسی در رده های دوم و سوم از لحاظ تعداد بازرسی ها قرار گرفتند.

در حوزه پرونده های متشکله نیز پس از استان هرمزگان، استان سیستان و بلوچستان با 119 پرونده در رتبه بعدی قرار دارد.

از لحاظ ارزش کالای قاچاق مکشوفه نیز پس از استان البرز، استان خراسان رضوی با بیش از 21 میلیارد ریال جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.

از سوی دیگر بیشترین ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه نیز به ترتیب مرتبط با سوخت‌ها و روغن های معدنی با 2.3 میلیارد ریال، لوازم خانگی با 2.2 میلیارد ریال، لوازم آرایشی و بهداشتی با 2 میلیارد ریال و دانه‌ها و میوه های روغن دار، دانه و بذر با 1.6 میلیارد ریال بوده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 408
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران