پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452040 تاریخ : 1398/01/07-14:48:32
,11,
انجام 311 پرواز ورودی و خروجی فرودگاه مهرآباد در ششمین روز از تعطیلات نوروزی

انجام 311 پرواز ورودی و خروجی فرودگاه مهرآباد در ششمین روز از تعطیلات نوروزی

روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از سفر هوایی 37 هزار و 631 نفر مسافر در یک روز از فرودگاه مهرآباد خبر داد و افزود: از این تعداد 18 هزار و 876 نفرمسافران خروجی و 18 هزار و 755 نفر مسافران ورودی بودند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، براساس اطلاعات منتشر شده از سوی روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، این فرودگاه در روز سه‌شنبه ششم فروردین‌ماه تعداد 156 پرواز خروجی و 155 پرواز ورودی داشته که در مجموع 311 پرواز را شامل می‌شود.

میرسعید صفی‌نیا، مدیرکل فرودگاه مهرآباد نیز گفت: با اینکه از روز گذشته (پنجم فروردین) بارندگی به صورت مداوم در تهران ادامه دارد، خوشبختانه نشست و برخاست پروازها به شرط مساعد بودن شرایط جوی فرودگاه مقصد بدون وقفه انجام می‌شود و اقدامات لازم در فرودگاه مهرآباد برای مقابله با شرایط موجود و جلوگیری از ایجاد خسارت بر اثر بارندگی شدید انجام شده است.

صفی‌نیا تاکید کرد: از زمان آغاز بارش، نیروهای عملیاتی در فرودگاه مهرآباد به صورت آماده‌باش مستقر و تجهیزات فنی و ناوبری و نیز وضعیت رودخانه کن بررسی شده است.

وی گفت: فرودگاه مهرآباد کاملا برای هدایت و خدمت‌رسانی به پروازهای امدادی آماده است و هماهنگی لازم نیز با کمیته مدیریت بحران ستاد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مدیریت بحران استان تهران انجام شده است.

گفتنی است روز گذشته (پنجم فروردین) سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از سطوح پروازی فرودگاه مهرآباد و وضعیت رودخانه کن از تمهیدات در نظر گرفته شده برای مقابله با شرایط جوی نامناسب بازدید کرد و گفت: فرودگاه مهرآباد به عنوان مرکز امدادرسانی به تمام کشور باید در آمادگی کامل باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 274
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران