پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452003 تاریخ : 1398/01/06-16:12:51
,15,
انتقال نفت خام و فرآورده کشور به صورت عادی در جریان است

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت:

انتقال نفت خام و فرآورده کشور به صورت عادی در جریان است

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به بارش‌های سیل آسا در کشور گفت: خوشبختانه وضعیت خطوط لوله نفت خام و فرآورده کشور مناسب بوده و انتقال نفت و فرآورده به صورت عادی در جریان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شانا، عباسعلی جعفری‌نسب ضمن تاکید بر آماده‌باش کامل مناطق دوازده‌گانه خطوط لوله و مخابرات در کل کشور با توجه به شرایط نامساعد جوی گفت: تنها در برخی مناطق از جمله مناطق شمالی، لرستان و خوزستان پوشش برخی خطوط به دلیل شدت بارش ها شسته شده است که همکاران ما در این مناطق به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت ایمن سازی هستند.

وی افزود: در روزهای نخستین سال قسمت‌هایی از پوشش خط لوله فرآورده ری - ساری به دلیل طغیان رودخانه تجن از بین رفته و خط حالت لرزش پیدا کرده بود که به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه خط لوله مذکور حدود سه ساعت متوقف و عملیات ایمن سازی و پایه‌کوبی اطراف آن انجام شد و خط در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

جعفری‌نسب همچنین درباره خط لوله فرآورده اهواز - ری که روز گذشته در محدوده اندیمشک دچار شکستگی شده بود، گفت: همکاران ما در منطقه در حال تعمیر خط هستند که با توجه به قرارگیری خط در عمق 6 متری زمین و توفان و بارش های شدید، عملیات تعویض بخشی از خط لوله که دچار مشکل شده بود نهایتا تا پایان امروز به اتمام رسیده و خط در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر آمادگی کارکنان خطوط لوله برای رفع آسیب‌های احتمالی به دلیل بارش ها گفت: پوشش برخی خطوط از جمله دو خط لوله 16 و 10 اینچ فرآورده اهواز به تهران در منطقه خوزستان به دلیل شدت بارش ها و جاری شدن سیلاب از بین رفته بود که عملیات ایمن سازی این خطوط نیز انجام شد.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از روند رفع خسارت ناشی از سیل روزهای اخیر و ایمن سازی خطوط لوله منطقه شمال بازدید کرد.

درپی وقوع سیلاب شدید روزهای گذشته در نقاط مختلف کشور، کارکنان خطوط لوله و مخابرات نفت کشور در روزهای آغازین سال جدید برای پیشگیری از خسارت بیشتر و خدمات‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی در آماده‌باش کامل به سر می برند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 412
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران