پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377512 تاریخ : 1397/07/04-17:35:25
,10026,
انتصاب دو بانو به عنوان سرپرستان جدید شعب تامین اجتماعی کرمان

انتصاب دو بانو به عنوان سرپرستان جدید شعب تامین اجتماعی کرمان

تودیع و معارفه سرپرستان جدید شعب تامین اجتماعی یک و سه شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این مراسم، علی حسینی مدیر کل تامین اجتماعی کرمان استان ضمن عرض تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، شعب یک و سه تامین اجتماعی کرمان را جز شعب بزرگ این استان معرفی کرد و افزود :این دو شعب با توجه به دامنه و گستردگی و حجم خدمات می توانند جز الگو های رفتاری و عملکردی برای سایر شعب استان نیز باشند .

حسینی با اشاره به این که تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه ای کشور است افزود : تامین اجتماعی سازمانی اجتماعی و اقتصادی است که می تواند تاثیر گذار و تاثیر پذیر از شرایط اقتصادی واجتماعی باشد.

وی گفت:  در این سازمان می بایست نسبت به رفتار ، اخلاق ،عملکرد خود دقت بیشتر داشته باشیم. زیرا بیمه شدگان و مستمری بگیران صاحبان اصلی این سازمان هستند.

 در پایان این جلسه مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان ضمن تقدیر از زحمات روسای قبلی شعب 1 و 3  تامین اجتماعی کرمان ، خانم ظرفیان را به عنوان سرپرست جدیدشعب یک کرمان و خانم شجاعی را به عنوان سرپرست جدید شعبه 3 کرمان معرفی کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 391
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران