پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451810 تاریخ : 1397/12/27-17:06:42
,2,
انتشار ویژه نامه نوروزی بانک ملی ایران

انتشار ویژه نامه نوروزی بانک ملی ایران

دویست و شصتمین شماره مجله بانک ملی ایران به صورت ویژه نامه نوروزی منتشر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، «دو قدم مانده به خندیدن گل» عنوان پرونده نوروزی این شماره از مجله است، در حالی که گزارش ویژه ای از رویداد «ملی شو 2» به همراه معرفی خدمات ارائه شده در آن و نیز گفت و گوهایی با کارکنان و مشتریان بانک در آن گنجانده شده است.

استاد اسرافیل شیرچی، خوشنویس و نقاش نیز در این شماره مجله با بانک گفت و گویی داشته است و 25 رئیس شعبه موفق بانک نیز معرفی شده اند.

در این شماره مجله بانک ملی ایران، بخشی از دیدنی های ایران زمین نیز معرفی شده اند.

این شماره مجله بانک ملی ایران در 128 صفحه منتشر شده و در همه واحدهای صف و ستاد بانک در سراسر کشور توزیع می شود. امکان دریافت مجله از طریق سایت بانک نیز با مراجعه به آدرس www.bmi.ir و قسمت اخبار و نشریات بانک فراهم است.

مجله بانک ملی ایران قدمتی 85 ساله دارد و تلاش شده است تا در دوره جدید انتشار مجله با اعمال تغییرات اساسی در فرم و محتوا، علاقه مندان به نشریات کاغذی را بیش از پیش راضی نگه دارد.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 288
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران