پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399386 تاریخ : 1397/07/26-14:19:48
,10025,
انتخاب اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی نمایندگان بیمه آرمان

انتخاب اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی نمایندگان بیمه آرمان

درنخستین جلسه کانون سراسری انجمن صنفی نمایندگان بیمه آرمان، اعضای هیأت مدیره این انجمن انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان؛ در این جلسه که با حضور مدیرعامل، قائم مقام و معاونان بازاریابی و فروش، فنی و مالی برگزار شد، علیرضا بیانیان با اشاره به نقش مؤثر این تشکل صنفی در پیشبرد امور و ایجاد تعامل با بدنه مدیریتی شرکت، نمایندگان را بازوان اجرایی شرکت توصیف کرد و گفت نقش شما در رشد و توسعه شرکت تعیین کننده و تأثیرگذار است و حیات و آبروی  بیمه آرمان با عملکرد نمایندگان و شبکه فروش گره خورده است.

بیانیان با بیان اینکه سیاست­ها و خط مشی رئیس کل بیمه مرکزی و نهاد ناظر توسعه بیمه های خُرد در کشور است، گفت: سیاست، برنامه ها و تمرکز بیمه آرمان نیز توسعه و فروش بیمه های خُرد است و نمایندگان باید با افزایش دانش و توانمندی های فنی و علمی خود نسبت به این امر اهتمام ورزند و در این راستا حرکت کنند.

مدیرعامل بیمه آرمان خطاب به نمایندگان افزود: ما نیز در تأمین نیازها و خواسته های منطقی شما در بخش های گوناگون از جمله در بخش آموزش از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و ابراز امیدواری نمود که نمایندگان و شبکه فروش هم تعامل سازنده ای با انجمن، شعب و ستاد داشته باشند و نیز در تعامل با مردم و ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران، جایگاه شرکت را ارتقاء بخشند.

بر اساس این گزارش، معاونان بیمه آرمان نیز در این جلسه به تبیین اقدامات و فعالیت های شرکت در ارتباط با نمایندگان و شبکه فروش و ارائه رهنمودهای عملیاتی در حوزه متبوع خود پرداختند و بر جذب و ترکیب پرتفوی مناسب، وصول حق بیمه در مدت اعتبار بیمه نامه، انضباط مالی و همچنین تلاش در جهت افزایش سهم شرکت در بازار، تقویت و افزایش دانش علمی و فنی نمایندگان، وحدت رویه در اجرای مقررات و دستورالعمل­ها، تعامل مطلوب با شعب و بدنه مدیریتی شرکت و در نهایت حفظ منافع بیمه آرمان تاکید کردند.

در این جلسه نمایندگان نیز به بیان عملکرد و طرح مسائل و موانع کاری خود پرداختند و تدابیر لازم برای رفع موانع، بهبود عملکرد و ارتقای بهره‌وری اتخاذ شد.

بر اساس این گزارش، همایون چگنی و طیبه حضوری به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس هیئت مدیره، میلاد مرادی خرانه دار، محمدرضا موحدی راد منشی و بیت اله جدیدی سخنگوی انجمن انتخاب شدند. همچنین حنیفه کُرد و محمد دستغیب عضو علی البدل، رقیه محرمی بازرس اصلی و میثم سلیمی بازرس علی البدل برگزیده شدند.

 

هیأت مدیره انجمن صنفی نمایندگان بیمه آرمان



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 464
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران