پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445032 تاریخ : 1397/10/15-19:11:53
,7,
امیدواری به کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه

امیدواری به کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه

قیمت طلا و سکه در حالی در بازار امروز افزایش یافته که رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران امیدوار است قیمتها کاهش یابد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ابراهیم محمدولی اظهار کرد: احتمال افزایش قیمت ها وجود دارد و خواهد داشت چرا که در پایان سال میلادی و تعطیلات کریسمس قرار داریم و این انتظار تورمی در همین بازه زمانی در بازار داخلی نیز وجود داشته است و نوسانات تا حدودی طبیعی است. البته امیدواریم بازار طلا و سکه به زودی به روند طبیعی خود برگردد و مجددا شاهد کاهش قیمت ها باشیم.

وی افزود: در بازار امروز هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 3 میلیون و 666 هزار تومان و سکه طرح قدیم 3 میلیون و 550 هزار تومان معامله می‌شود. همچنین نیم سکه یک میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد و ربع سکه یک میلیون و 190 هزار تومان و سکه گرمی 650 هزار تومان فروخته می‌شود.

رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با بیان اینکه اونس جهانی طلا افزایش قیمت داشته و به 1285 دلار رسیده است گفت: روند قیمت و وضعیت بازار طلا نیز همچون سکه افزایشی بوده و از بازار جهانی متاثر شده چرا که هر مثقال طلای 17 عیار یک میلیون و 488 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 334 هزار تومان قیمت دارد.

محمد ولی تصریح کرد: امیدواریم هر چه زودتر نوسانات سکه و طلا کنترل شود و ثبات به اندازه‌ای در این بازار ایجاد شود که بازار مصنوعات طلا و جواهر رونق بگیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران