پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464188 تاریخ : 1398/02/18-17:49:10
,10025,
امیدوارم بیمه سرمد، سرآمد بیمه‌های کشور شود

رئیس کل بیمه مرکزی در بازدید از بیمه سرمد:

امیدوارم بیمه سرمد، سرآمد بیمه‌های کشور شود

رئیس کل بیمه مرکزی در بازدید از بیمه سرمد به عنوان نخستین بازدید از شرکت‌های بیمه در سال جدید، با ابراز خرسندی از جوانگرایی در بیمه سرمد، آینده روشنی را برای این شرکت متصور شد و اظهار امیدواری کرد: بیمه سرمد به برکت ماه مبارک رمضان، سرآمد بیمه‌های کشور شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر سلیمانی که به اتفاق قائم مقام، اعضای هیات عامل، معاونین و تعدادی از مدیران خود در جمع خانواده بیمه سرمد حضور یافت، حجمه برخی رسانه‌های معاند و غیررسمی علیه بیمه سرمد را، گواهی بر موفقیت این شرکت عنوان کرد و افزود: سودجویان بعد از ایجاد جریان رسانه‌ای با هدف تخریب چهره شبکه بانکی کشور، حال در تلاشند اعتماد شرکت‌های بیمه را نزد مردم سلب کنند که باید با رفتارهای سنجیده و اطمینان‌بخش، با این فضاسازی ها مقابله کرد.

وی با بیان اینکه رفع نگرانی از مردم، بزرگترین نقش و کارکرد بیمه در جامعه است، خاطرنشان کرد: میزان رضایتمندی مشتریان در هنگام پرداخت خسارت تعیین می‌شود، بنابراین سرعت در زمان پرداخت خسارت، مسئله مهمی است که خوشبختانه بیمه سرمد به این موضوع نگاه ویژه‌ای دارد.
رئیس کل بیمه مرکزی، ارائه خدمات بیمه‌ای از طریق شبکه بانک صادرات در سراسر کشور را، ابتکار و برگ برنده بیمه سرمد دانست و افزود: باید از این ظرفیت گسترده در راستای فرهنگ‌سازی در صنعت بیمه نیز بهره بگیریم.
دکتر سلیمانی در ادامه تاکید کرد: بیمه مرکزی از افزایش سهم بازار توسط بیمه‌های خصوصی استقبال می‌کند و با ظرفیت‌های مناسبی که در بیمه سرمد وجود دارد، انتظار می‌رود در این شرکت شاهد وقوع یک «جهش عظیم» باشیم.
دکتر مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد نیز در این مراسم، ضمن خوش‌آمدگویی به رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه، بازدید دوره‌ای دکتر سلیمانی از شرکت‌های بزرگ و کوچک بیمه را حرکتی ارزشمند عنوان کرد و گفت: ایجاد تعامل مدیران ارشد بیمه مرکزی با کارکنان شرکت های بیمه در این بازدیدها، انگیزه را در خانواده بزرگ صنعت بیمه کشور به صورت مضاعفی افزایش خواهد داد.
 
تحقق 112 درصدی اهداف پیش‌بینی شده در سال 97
مدیرعامل بیمه سرمد نیز ضمن قدردانی از رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه برای همراهی همیشگی با این شرکت، از تحقق 112 درصدی اهداف پیش‌بینی شده در سال 97 خبر داد.
مهندس مهدی مهدوی با بیان اینکه افزایش پرتفوی غیر سهامداری در دستور کار قرار دارد، افزود: در سال 97 موفق شدیم، سهم پرتفوی غیر سهامداری را از میزان کل، به 55 درصد افزایش دهیم.
وی سهم 11 درصدی پرتفوی شخص ثالث از میزان کل پرتفوی به نسبت میانگین 45 درصدی صنعت بیمه را از دستاوردهای بیمه‌ سرمد عنوان کرد و افزود: در بیمه‌های عمر نیز موفق به کسب سهم 22 درصدی از کل پرتفوی در مقابل میانگین 14 درصدی صنعت بیمه شدیم.
مدیرعامل بیمه سرمد از افزایش سرمایه شرکت به میزان 2500 میلیارد ریال خبر داد و افزود: با ثبت افزایش سرمایه تا آبان ماه سال جاری به طور جدی به بازارهای اتکایی وارد خواهیم شد.
وی با بیان اینکه حدود 85 درصد از نیروی انسانی این شرکت، کمتر از 40 سال سن دارند، گفت: جوانگرایی در این شرکت بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ چرا که با توانمندسازی و آموزش ضمن خدمت نیروی انسانی می‌توانیم در بلندمدت، نسبت به حفظ و نگهداشت آنان در سازمان اقدام کنیم.
مهندس مهدوی، کسب «سود پایدار» در بیمه‌ سرمد را یک رویداد مهم عنوان کرد و افزود: بیمه سرمد با برنامه‌ریزی عملیاتی، هر شش ماه یک بار نسبت به بازنگری برنامه‌های خود اقدام کرده، تا بتواند به یک جریان اقتصادی پایدار دست یابد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 278
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران