پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 518473 تاریخ : 1399/06/05-14:39:50
,13,
امکان پاسخگویی به سوالات کشاورزان به صورت آنلاین در آینده

وزیر جهاد کشاورزی خبر داد

امکان پاسخگویی به سوالات کشاورزان به صورت آنلاین در آینده

وزیر جهاد کشاورزی راه اندازی اولین شبکه اجتماعی کشاورزی ایران را اقدامی در راستای ایجاد ارتباط پیوسته با کشاورزان و بهره برداران حوزه کشاورزی دانست.

به گزارش بانک و صنعت، کاظم خاوازی در مراسم رونمایی از اولین شبکه اجتماعی کشاورزی ایران (تاک) با بیان اینکه یکی از معضلات بخش کشاورزی ما نبود ارتباط پیوسته با بهره برداران بود اظهار کرد: سالهاست بر روی ایجاد ارتباط پیوسته با کشاورزان در سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی تلاش می شود.

به گفته وی بهره برداران بایستی در اطلاعات و دانش قوی باشند و آن را به کار گیرند تا به حداکثر بهره وری برسند.

وی ادامه داد: در بخش اطلاعات بهره برداران نیاز به آگاهی از مسائل روز بازار و تسلط به قیمت ها دارند. از طرفی می بایست کاملا از سیاست گذاری های بخش کشاورزی مطلع باشند و کلیه قوانین دستورالعمل ها و بخشنامه های مرتبط با حوزه خودشان را نیز در اختیار داشته باشند. تا دیگر نیاز به حضور در مجموعه های وزارت جهاد و مجموعه های وابسته به وزارت نباشد. تا آنها بتوانند از خدمات دولت الکترونیک بهره مند شوند.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: کشاورزان و بهره برداران باید بتوانند واحدهای فنی خدماتی اطراف و منطقه خود را بشناسند و به آن دسترسی داشته باشد. همچنین بسیاری از کشاورزان امروزه نیازمند این هستند که کالاهای خود را به جامعه معرفی کنند.

به گفته وی این اپلیکیشن علاوه بر در نظر گرفتن این موضوعات با داشتن اطلاعات اقلیمی و پیش بینی مخاطرات به تولید کنندگان و کشاورزان کمک بسیاری می کند.

خاوازی به دانش در بخش کشاورزی نیز اشاره کرد و گفت: دانش زیادی در موسسات پژوهشی، وزارت جهاد کشاورزی و دانشگاه ها وجود دارد و این اطلاعات بایستی به نحوی به کشاورزان منتقل شود که در راستای افزایش درآمد آنها و بهبود عملکرد شان باشد.

وزیر جهاد کشاورزی هم چنین از تبادل اطلاعات کشاورزان پیشرو در اپلیکیشن تاک خبرداد و گفت :به زودی سیستم پاسخگویی آنلاین 2000 عضو هیات علمی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی به سوالات کشاورزان در این اپ راه اندازی می شود.

وی در پایان اضافه کرد: در این اپلیکیشن همچنین کشاورزان می توانند پیشنهادات و توصیه های خود را به مدیران برسانند.

تاک اپلیکیشن شبکه اجتماعی است که بهره برداران بخش کشاورزی و سایر کاربران می توانند با استفاده از آن تمام خدمات مورد نیاز خود را با کمترین هزینه و سریعترین زمان دریافت کنند.

از جمله امکانات موجود در تاک می توان به ایجاد کانال های تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی، ایجاد گروه های تخصصی و عمومی، جستجوی کانال های تخصصی کشاورزی ، پخش زنده برنامه های تصویری، پخش زنده برنامه های تلویزیونی و رادیویی، هواشناسی کشاورزی و پیش بینی هوا ، مکانیابی خدمات کشاورزی، امکان بارگذاری فروشگاه های نهاده های کشاورزی ، بارگذاری خدمات بانک کشاورزی، بارگذاری خدمات صندوق بیمه محصولات کشاورزی ، پیش بینی بازار محصولات ،سرویس هشدار مخاطرات کشاورزی و ... اشاره کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 236
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران