پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 542904 تاریخ : 1399/10/22-11:27:31
,10036,17,22,
امکان خرید نردبان آتش نشانی دراهواز به دلیل نوسانات ارزی مهیا نشد

استاندار خوزستان:

امکان خرید نردبان آتش نشانی دراهواز به دلیل نوسانات ارزی مهیا نشد

اهواز - بانک وصنعت- استاندار خوزستان گفت: امکان خرید نردبان آتش نشانی در اهواز به دلیل نوسانات ارزی مهیا نشد در حالی که این وسیله برای اهواز بسیار حیاتی است.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از غلامرضا شریعتی شامگاه یکشنبه در آئین رونمایی از 50 خودرو سنگین و سبک و تجهیزات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید کسی که فردی را نجات داده و با رهایی بخشیدن به او زندگی بدهد، مثل این است که به همه مردم زندگی داده و این اهمیت کار آتش نشانان را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه آتش نشانان به صورت مکرر این مسیر را طی کرده و به فکر حفظ سلامت جان انسان ها هستند، افزود: توسعه، پیشرفت و آبادانی در شهر، جامعه و کشوری رقم نمی خورد مگر اینکه سطح زندگی و استانداردها افزایش و رفاه برای شهروندان فراهم شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: استانداردهای زندگی برای اجتماع و اجتماعی کار کردن در هر جامعه ای متناسب با یک شرایط توسعه یافته ای تعیین می شود؛ یکی از این مسائل بحث آتش نشانی و داشتن استانداردهای لازم برای ایمنی در جامعه است که هرچه سیستم آتش نشانی، امنیتی، انتظامی، سلامت و درمان یا آموزش مجهزتر و بروزتر باشد قطعاً استانداردهای زندگی در آن جامعه بالاتر و مردم از رفاه بیشتری برخوردار می شوند.

شریعتی یادآور شد: اینکه سیستم آتش نشانی در چه زمانی خودش را به محل حادثه و یا سیستم اورژانس در چه زمانی خودش را به بیماران برساند، همه تعریف دارد و نشان دهنده استانداردها در جامعه است؛ همچنین توزیع این امکانات باید متناسب با وضعیت شهرها باشد و به زمان استاندارد حضور نیز رسیدگی شود چون هرچه سریع تر برسند یعنی استانداردهای بالاتری دارند.

وی عنوان کرد: هرچه ما این سازمان های امدادی را با امکانات، تجهیزات و شرایط بهتری تجهیز و فضای فیزیکی بیشتری برای آنها مهیا کنیم، عملکرد متناسب با آنها و به تبع رسیدگی ها بیشتر می شود؛ متقابلاً هرچه در این زمینه کوتاهی و غفلت کنیم، این استانداردها کمتر رعایت می شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: شاید عوامانه این فکر تلقی شود که مگر در طول سال به چه میزان از این امکانات و تجهیزات نیاز داریم که بخواهیم این همه هزینه کنیم و شاید در جامعه کمتر نیاز باشد ولی زمان بروز حادثه، نیاز به تجهیزات حیاتی است، خصوصاً در دنیای امروزی که انسان ها به صورت جمعی در یک فضا و آپارتمان زندگی و هر ساختمان جمعیت بیشتری را دربر می گیرد.

شریعتی بیان کرد: تجهیزات بیشتر باعث افزایش کیفیت عملکرد سازمان آتش نشانی می شود تا در مواقع بحران به داد مردم برسند و کمک کار آنها و در کنارشان باشند.

وی در خصوص خرید نردبان برای آتش نشانی اهواز گفت: خرید نردبان با توجه به وضعیت کلانشهر اهواز و در حال اجرا بودن مگاپروژه های مختلف، باید انجام شود ولی تاکنون به دلیل نوسانات ارز امکان خرید این وسیله فراهم نشد در حالی که برای کلانشهر اهواز این تجهیزات ضروری است.

خبرگزاری مهر

انتهای پیام/*



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 368
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران