به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از ایران کیش، شرکت کارت اعتباری ایران کیش در راستای همگامی با مردم اقوام گوناگون ایران، پس از راه اندازی پات چند زبانه که در آن امکان استفاده از زبان های انگلیسی، عربی، آذری و کردی تعبیه شده است، در حال حاضر به غیر از زبان مشترک فارسی، آمادگی حل مشکلات هموطنان آذری به زبان آذری را در مرکز تماس خود دارد.
قرار است در آینده آمادگی پاسخگویی به گویش های دیگری نیز در مرکز تماس ایران کیش اضافه شود.
این اقدام به منظور تسهیل در خدمات رسانی به همه اقشار مردم ایران و کسانی است که ممکن است با گویش خود راحت تر ارتباط برقرار کنند.