پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509808 تاریخ : 1398/12/27-13:24:01
,11,
امکان تردد در آزادراه همت- کرج از پنج‌شنبه

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

امکان تردد در آزادراه همت- کرج از پنج‌شنبه

وزیر راه و شهرسازی گفت: طبق اعلام رئیس‌جمهوری، امکان تردد در آزادراه همت-کرج از روز پنج‌شنبه 29 اسفند وجود دارد و مردم می‌توانند از پس فردا در این آزادراه تردد کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در حاشیه افتتاح قطعات دو و سه آزادراه همت-کرج که صبح امروز با حضور رئیس جمهوری افتتاح شد، اظهار داشت: دست اندرکاران حوزه راهسازی توانسته‌اند یکی دیگر از وعده‌های دولت را با همت دست اندرکاران حوزه راهسازی محقق کردیم.

وی افزود: یکی از رنج‌های دائمی مردم ایران، ترافیک سنگین اتوبان تهران-کرج و کرج-قزوین بوده؛ قطعه یک آزادراه همت-کرج در سال 91 به بهره‌برداری رسید و قطعات دو و سه به طول 9.6 کیلومتر از پس فردا قابل عبور و مرور برای مردم خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شهرداری کرج تعهد کرده که کنار گذر شمالی کرج را به صورت آزادراه تکمیل کند، گفت: این پروژه نیز سهم بالایی در کاهش ترافیک و زمان سفر خواهد داشت.

وی یادآور شد: آزادراه همت-کرج در 1.5 سال گذشته 30 درصد پیشرفت و بیش از 100 معارض داشته است که با همت استانداران و ادارات کل راه و شهرسازی مشکل معارضان به عنوان علت اصلی طولانی شدن زمان پروژه برطرف شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 302
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران