پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452720 تاریخ : 1398/01/21-15:07:53
,11,
امکان تردد در 270 روستای خوزستان وجود ندارد

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

امکان تردد در 270 روستای خوزستان وجود ندارد

خیرالله خادمی با بیان اینکه امکان تردد در 270 روستای خوزستان امکان پذیر نیست، گفت: برآورد نهایی خسارت به راه های مواصلاتی خوزستان پس از فروکش آب مشخص خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان، خیرالله خادمی اظهار کرد: با ایجاد سیل در استان خوزستان، وزیر راه و شهرسازی حضور یک نماینده از وزارت خانه به منظور هماهنگی های لازم با استان های معین و مرکز در این استان را ضروری دانست.

خادمی با اشاره به برگزاری ستاد بحران وزارت راه و شهرسازی در خوزستان افزود: در این جلسه برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای اقدامات مورد نیاز در هنگام سیل و بعد از آن صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنایی حمل و نقل کشور بیان کرد: در بخش های مختلف وزارت راه یک هزار دستگاه ماشین آلات سنگین برای نگهداری جاده های موجود و احداث سیل بند در مسیر جاده های در معرض سیلاب در حال عملیات اجرایی بودند.

خادمی ادامه داد: علاوه بر انجام وظایف ذاتی وزاتخانه، از سوی ستاد بحران استان خوزستان حفاظت از برخی شهرها و روستا همچون سوسنگرد در اختیار اداره کل راه وشهرسازی قرار گرفت واداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان با حضور موثر در کنار سایر دستگاههای عضو ستاد بحران استان در سایر شهرستانهای درگیر احداث سیل بند بوده است.

وی اشاره به مسدود شدن جاده ترانزیتی اهواز- اندیمشک، گفت: روزانه 40هزار خودرو از جمله کامیون های حمل بار به سمت لرستان و مرکز کشور از این مسیر شریانی تردد دارند که با آبگرفتگی 20 کیلومتر آن، با هماهنگی های صورت گرفته با پلیس راه خوزستان مسدود و مسیر جایگزین تعیین شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 349
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران