پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466342 تاریخ : 1398/03/27-11:09:17
,17,
امکان استعلام قیمت کالاهای پرمصرف از طریق اپلیکیشن های موبایل

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی خبرداد:

امکان استعلام قیمت کالاهای پرمصرف از طریق اپلیکیشن های موبایل

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران از فراهم شدن امکان استعلام قیمت کالاهای اساسی و پر مصرف از طریق اپلیکیشن های موبایلی در آینده نزدیک خبرداد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، علی رهبری با اعلام این خبر گفت: پیرو دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت و براساس هماهنگی های انجام شده با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قرار است که قیمت حدودا 100 قلم کالای اساسی و پرمصرف از طریق .اپلیکیشن های موبایلی شناخته شده و مطرح انجام شود. 

وی اضافه کرد: مذاکره با متولیان اپلیکشین های موبایلی معروف به زودی انجام خواهد شد و امکان استعلام قیمت کالاهای مذکور یکی از گزینه های اضافه شده به اپلیکیشن های موبایلی همچون آپ، روبیکا و ... خواهد بود.

رییس مرکز تجارت الکترونیکی ایران از مذاکره با وزارت ارتباطات برای اضافه کردن گزینه استعلام قیمت کالا از طریق اپلیکیشن " دولت همراه" خبر داد و گفت: به زودی این امکان از این طریق این اپلیکیشن موبایلی فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به در توسعه فناوری در حوزه ارتباطات و راه اندازی اپلیکیشن های موبایلی ترجیج بر این است که از امکانات مناسبی که وجود دارد؛ استفاده کردگفت: در زمینه استعلام کالاهای پر مصرف از موازی کاری و تولید اپلیکیشن های جدید خود داری خواهد شد و در این زمینه اپلیکیشن جدیدی تولید نخواهد شد واز اپ های که وجود دارند استفاده خواهد شد.

او توضیح داد: با این امکان میتوان مشکل چند قیمتی بودن کالا و سردرگمی مصرف کنندگان در ارزیابی قیمت ها را کاهش داد.

رهبری هدف نهایی از اجرای این طرح را اطلاع رسانی قیمت کالاهای اساسی و پر مصرف به مردم و مصرف کنندگان عنوان کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 301
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران